BỘ SƯU TẬP TÀI NGUYÊN SỐ THƯ VIỆN TRƯỜNG ĐẠI HỌC FPT

Trang chủ Quay lại

Analyze Customer Behavior Of A Local Soft Skill Training Center In Case of BMG International Education

Show simple item record

dc.contributor.advisor Võ, Minh Hiếu
dc.contributor.author Nguyen, Thi Tra My
dc.contributor.author Au, Duong Gia Huy
dc.contributor.author Nguyen, Cong Quang
dc.contributor.author Tu, Trung Chau
dc.date.accessioned 2016-03-21T02:44:16Z
dc.date.available 2016-03-21T02:44:16Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.uri http://ds.libol.fpt.edu.vn/handle/123456789/1675
dc.description.abstract The purpose of this study is finding out the impacts of service marketing mix (SMM) on customer perception in the context of BMG Education. In specifically, the research will point out how customers perceive the service marketing mix and which factors have different effects on perception compared to others. The Marketing mix in this research consists of service nature (product), price, place, promotion, physical evidence, process, and people. en_US
dc.language.iso en_US en_US
dc.publisher FUG HCM en_US
dc.subject Capstone Project en_US
dc.subject Đồ án tốt nghiệp en_US
dc.subject Business en_US
dc.subject Administration en_US
dc.subject Analyze en_US
dc.subject Customer en_US
dc.subject Behavior en_US
dc.subject Soft Skill en_US
dc.subject Training en_US
dc.subject Center en_US
dc.subject BMG en_US
dc.subject International en_US
dc.subject Education en_US
dc.title Analyze Customer Behavior Of A Local Soft Skill Training Center In Case of BMG International Education en_US
dc.type Thesis en_US


Các tập tin trong tài liệu này

Tài liệu này xuất hiện trong Bộ sưu tập

Show simple item record


 

Bộ sưu tập thuộc về Trung tâm Thông tin - Thư viện - Trường Đại học FPT
Địa chỉ: Phòng 207 - Tầng 1 - Km 28 - Khu công nghệ cao Hòa Lạc - Thạch Hòa - Thạch Thất - Hà Nội
Điện thoại: 844.66805912 - FAX: - Email: thuvien_fu_hoalac@fpt.edu.vn