BỘ SƯU TẬP TÀI NGUYÊN SỐ THƯ VIỆN TRƯỜNG ĐẠI HỌC FPT

Trang chủ Quay lại

Mobile banking services and Customer satisfaction

Show simple item record

dc.contributor.advisor Nguyễn, Quốc Bảo
dc.contributor.author Le, Thi Nhu Ngoc
dc.contributor.author Phung, Van Thanh
dc.contributor.author Vu, Ngoc To Nga
dc.contributor.author Le, Hoang Vu
dc.date.accessioned 2016-03-21T07:47:15Z
dc.date.available 2016-03-21T07:47:15Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.uri http://ds.libol.fpt.edu.vn/handle/123456789/1699
dc.description.abstract The study researched the determinants of customers satisfaction in using mobile banking services within Hochiminh City. Based on comparision between E-SERVQUAL model and The Service Quality model, factors were examined to identify significant influence on customers’ satisfaction toward mobile banking usage, in which the factors of E-SERVQUAL model are finally applied in this research background. en_US
dc.language.iso en_US en_US
dc.publisher FUG HCM en_US
dc.subject Capstone Project en_US
dc.subject Đồ án tốt nghiệp en_US
dc.subject Finance en_US
dc.subject Banking en_US
dc.subject Mobile banking en_US
dc.subject Satisfaction en_US
dc.subject Customer en_US
dc.subject Service en_US
dc.title Mobile banking services and Customer satisfaction en_US
dc.type Thesis en_US


Các tập tin trong tài liệu này

Tài liệu này xuất hiện trong Bộ sưu tập

Show simple item record


 

Bộ sưu tập thuộc về Trung tâm Thông tin - Thư viện - Trường Đại học FPT
Địa chỉ: Phòng 207 - Tầng 1 - Km 28 - Khu công nghệ cao Hòa Lạc - Thạch Hòa - Thạch Thất - Hà Nội
Điện thoại: 844.66805912 - FAX: - Email: thuvien_fu_hoalac@fpt.edu.vn