BỘ SƯU TẬP TÀI NGUYÊN SỐ THƯ VIỆN TRƯỜNG ĐẠI HỌC FPT

Trang chủ Quay lại

Factors Influencing Consumer Brand Switching Behavior Case Study at Phuc Long Tea and Coffee Company

Show simple item record

dc.contributor.advisor Nguyễn, Quốc Cường
dc.contributor.author Đỗ, Cảnh Khiêm
dc.contributor.author Huỳnh, Thu Phi Anh
dc.contributor.author Đặng, Quyết Thắng
dc.date.accessioned 2016-05-17T04:24:27Z
dc.date.available 2016-05-17T04:24:27Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.uri http://ds.libol.fpt.edu.vn/handle/123456789/1786
dc.description.abstract The purpose of this thesis is to analyze the factors that influence customer of other coffee switch to Phuc Long brand. Which factors have more influence on customer switching behavior? The thesis intends to identify and analyze the characteristics of Phuc Long customers. Throughout, the thesis focus on investigating and understanding the switching behavior of Phuc Long's customer by analyzing and understanding the factors, which affect most customer switching behavior. en_US
dc.language.iso en_US en_US
dc.publisher FUG HCM en_US
dc.subject Đồ án tốt nghiệp en_US
dc.subject Capstone project en_US
dc.subject Phuc Long company en_US
dc.subject Tea and coffee en_US
dc.subject Customer behavior en_US
dc.subject Factors affect consumer en_US
dc.title Factors Influencing Consumer Brand Switching Behavior Case Study at Phuc Long Tea and Coffee Company en_US
dc.type Thesis en_US


Các tập tin trong tài liệu này

Tài liệu này xuất hiện trong Bộ sưu tập

Show simple item record


 

Bộ sưu tập thuộc về Trung tâm Thông tin - Thư viện - Trường Đại học FPT
Địa chỉ: Phòng 207 - Tầng 1 - Km 28 - Khu công nghệ cao Hòa Lạc - Thạch Hòa - Thạch Thất - Hà Nội
Điện thoại: 844.66805912 - FAX: - Email: thuvien_fu_hoalac@fpt.edu.vn