BỘ SƯU TẬP TÀI NGUYÊN SỐ THƯ VIỆN TRƯỜNG ĐẠI HỌC FPT

Trang chủ Quay lại

Analysis The Impacts of Animosity and Nostalgia on Purchasing decisions: A case study of Chinese imported goods in Vietnam.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Võ, Minh Hiếu
dc.contributor.author Mai, Kim Chi
dc.contributor.author Nguyen, Huu Vinh
dc.contributor.author Tran, Hao Quang
dc.contributor.author Tran, Thanh Luan Nam
dc.date.accessioned 2016-07-28T07:08:06Z
dc.date.available 2016-07-28T07:08:06Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.uri http://ds.libol.fpt.edu.vn/handle/123456789/1820
dc.description.abstract The objective of this research is to examine how customers to be affected by animosity and nostalgic factors when they make a purchasing decision. Particularly, the study will analyze the changes of Vietnamese customers in buying Chinese goods. en_US
dc.language.iso en_US en_US
dc.publisher FUG HCM en_US
dc.subject Capstone project en_US
dc.subject Đồ án tốt nghiệp en_US
dc.subject Purchasing decision en_US
dc.subject Animosity en_US
dc.subject Nostalgia en_US
dc.subject Chinese imported goods en_US
dc.title Analysis The Impacts of Animosity and Nostalgia on Purchasing decisions: A case study of Chinese imported goods in Vietnam. en_US
dc.type Thesis en_US


Các tập tin trong tài liệu này

Tài liệu này xuất hiện trong Bộ sưu tập

Show simple item record


 

Bộ sưu tập thuộc về Trung tâm Thông tin - Thư viện - Trường Đại học FPT
Địa chỉ: Phòng 207 - Tầng 1 - Km 28 - Khu công nghệ cao Hòa Lạc - Thạch Hòa - Thạch Thất - Hà Nội
Điện thoại: 844.66805912 - FAX: - Email: thuvien_fu_hoalac@fpt.edu.vn