BỘ SƯU TẬP TÀI NGUYÊN SỐ THƯ VIỆN TRƯỜNG ĐẠI HỌC FPT

Trang chủ Quay lại

Analyze the impact of service quality to customer satisfaction of VietJet Air passenger

Show simple item record

dc.contributor.advisor Trần, Đình Thành
dc.contributor.author Tran, Diep Thao Huyen
dc.contributor.author Tran, Thi Truc Linh
dc.contributor.author Vo, Thi Kieu Oanh
dc.contributor.author Dinh, Vu Thi Hai Anh
dc.date.accessioned 2016-07-28T07:38:17Z
dc.date.available 2016-07-28T07:38:17Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.uri http://ds.libol.fpt.edu.vn/handle/123456789/1823
dc.description.abstract The purpose of this thesis is identifying factors that affect customer satisfaction when they use the services of VietJet Air Aviation. And learn how they affect the customer's satisfaction. From then make suggestions to improve their services and increase customer satisfaction. en_US
dc.language.iso en_US en_US
dc.publisher FUG HCM en_US
dc.subject Capstone project en_US
dc.subject Đồ án tốt nghiệp en_US
dc.subject VietJet Air en_US
dc.subject Service quality en_US
dc.subject Customer satisfaction en_US
dc.subject VietJet Air passenger en_US
dc.subject Aviation en_US
dc.title Analyze the impact of service quality to customer satisfaction of VietJet Air passenger en_US
dc.type Thesis en_US


Các tập tin trong tài liệu này

Tài liệu này xuất hiện trong Bộ sưu tập

Show simple item record


 

Bộ sưu tập thuộc về Trung tâm Thông tin - Thư viện - Trường Đại học FPT
Địa chỉ: Phòng 207 - Tầng 1 - Km 28 - Khu công nghệ cao Hòa Lạc - Thạch Hòa - Thạch Thất - Hà Nội
Điện thoại: 844.66805912 - FAX: - Email: thuvien_fu_hoalac@fpt.edu.vn