BỘ SƯU TẬP TÀI NGUYÊN SỐ THƯ VIỆN TRƯỜNG ĐẠI HỌC FPT

Trang chủ Quay lại

Analyze the Relationship between Corporate Social Responsibility and Brand Concept Case Study of Vinamilk

Show simple item record

dc.contributor.advisor Võ, Minh Hiếu
dc.contributor.author Le, Thuy Kim Khanh
dc.contributor.author Ngo, My Duyen
dc.contributor.author Huynh, Thanh Liem
dc.contributor.author Vu, Duy
dc.date.accessioned 2016-07-28T07:41:47Z
dc.date.available 2016-07-28T07:41:47Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.uri http://ds.libol.fpt.edu.vn/handle/123456789/1824
dc.description.abstract This project helps enterprises can see the benefits of implementing CSR, how importance that CSR affects on brands image. Thereby, encouraging companies in Vietnam not only large corporations, but also medium-sized and small-sized companies develop long term CSR strategy. en_US
dc.language.iso en_US en_US
dc.publisher FUG HCM en_US
dc.subject Capstone project en_US
dc.subject Đồ án tốt nghiệp en_US
dc.subject Corporate social responsibility en_US
dc.subject Brand concept en_US
dc.subject Vinamilk en_US
dc.title Analyze the Relationship between Corporate Social Responsibility and Brand Concept Case Study of Vinamilk en_US
dc.type Thesis en_US


Các tập tin trong tài liệu này

Tài liệu này xuất hiện trong Bộ sưu tập

Show simple item record


 

Bộ sưu tập thuộc về Trung tâm Thông tin - Thư viện - Trường Đại học FPT
Địa chỉ: Phòng 207 - Tầng 1 - Km 28 - Khu công nghệ cao Hòa Lạc - Thạch Hòa - Thạch Thất - Hà Nội
Điện thoại: 844.66805912 - FAX: - Email: thuvien_fu_hoalac@fpt.edu.vn