BỘ SƯU TẬP TÀI NGUYÊN SỐ THƯ VIỆN TRƯỜNG ĐẠI HỌC FPT

Trang chủ Quay lại

Algorithms to optimize advertising strategies

Show simple item record

dc.contributor.advisor Long, Tran Quoc
dc.contributor.author Nam, Nguyen Tuan
dc.contributor.author Cong, Phan Huy
dc.date.accessioned 2017-11-07T04:54:56Z
dc.date.available 2017-11-07T04:54:56Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.uri http://ds.libol.fpt.edu.vn/handle/123456789/2246
dc.description.abstract This paper evaluates different Machine Learning models which the aim to find out good algorithm for predicting conversion rate in the e-commerce. Several models have been used and compared on the basis of different Data Mining methods and algorithm (Naïve Bayes, K-Nearest Neighbors, Decision Tree, Logistics Regression, Random Forest, and Support Vector Machine). To handle the imbalance in the data, we use Confusion Matrix to evaluate the result beside the accuracy and conversion rate. For the modeling examples we used Mathlab analytical tool and introduced the Python language. en_US
dc.publisher FPTU Hà Nội en_US
dc.subject Capstone Project en_US
dc.subject Đồ án tốt nghiệp en_US
dc.title Algorithms to optimize advertising strategies en_US
dc.type Thesis en_US


Các tập tin trong tài liệu này

Tài liệu này xuất hiện trong Bộ sưu tập

Show simple item record


 

Bộ sưu tập thuộc về Trung tâm Thông tin - Thư viện - Trường Đại học FPT
Địa chỉ: Phòng 207 - Tầng 1 - Km 28 - Khu công nghệ cao Hòa Lạc - Thạch Hòa - Thạch Thất - Hà Nội
Điện thoại: 844.66805912 - FAX: - Email: thuvien_fu_hoalac@fpt.edu.vn