BỘ SƯU TẬP TÀI NGUYÊN SỐ THƯ VIỆN TRƯỜNG ĐẠI HỌC FPT

Trang chủ Quay lại

Integrated Marketing Communication Campaign for Ho Chi Minh City Museum

Show simple item record

dc.contributor.advisor Nguyễn, Quốc Thuỵ Phương
dc.contributor.author Đỗ, Phạm Gia Bảo
dc.contributor.author Nguyễn, Ngọc Khánh Hà
dc.date.accessioned 2022-01-11T09:47:28Z
dc.date.available 2022-01-11T09:47:28Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri /handle/123456789/3264
dc.description.abstract For the Capstone Project, we want to conduct an IMC campaign for the Museum of Hồ Chí Minh City. Up to now, the museum's communication has not had much innovation, especially in the current COVID-19 situation. After being forced to close in May 2021, Museum of HCMC still has no interaction with the public in any way. That set a demand for this project. Within this project, we will focus on identifying Museum’s problems through research and findings and then plan an IMC plan to solve them en_US
dc.language.iso en en_US
dc.publisher FPTU Hồ Chí Minh en_US
dc.subject CAPSTONE PROJECT en_US
dc.subject Đồ án tốt nghiệp en_US
dc.subject Truyền thông đa phương tiện en_US
dc.subject Dissertations en_US
dc.subject Ho Chi Minh City Museum en_US
dc.subject Integrated Marketing en_US
dc.title Integrated Marketing Communication Campaign for Ho Chi Minh City Museum en_US
dc.title.alternative Chiến dịch Truyền thông tích hợp cho Bảo tàng Thành phố Hồ Chí Minh en_US
dc.type Thesis en_US


Các tập tin trong tài liệu này

Tài liệu này xuất hiện trong Bộ sưu tập

Show simple item record


 

Bộ sưu tập thuộc về Trung tâm Thông tin - Thư viện - Trường Đại học FPT
Địa chỉ: Phòng 207 - Tầng 1 - Km 28 - Khu công nghệ cao Hòa Lạc - Thạch Hòa - Thạch Thất - Hà Nội
Điện thoại: 844.66805912 - FAX: - Email: thuvien_fu_hoalac@fpt.edu.vn