BỘ SƯU TẬP TÀI NGUYÊN SỐ THƯ VIỆN TRƯỜNG ĐẠI HỌC FPT

Trang chủ Quay lại

Factors Affecting Customer Loyalty in Agritourism: A Case Study of Alluvia Farm & Chocolate Factory = Các yếu tố ảnh hưởng đến lòng trung thành của khách hàng trong du lịch nông nghiệp: Trường hợp nghiên cứu Alluvia Farm & Chocolate Factory

Show simple item record

dc.contributor.advisor Phan Phương, Hảo
dc.contributor.author Phạm Hoài, Khang
dc.contributor.author Nguyễn Thị Ngọc, Ân
dc.contributor.author Nguyễn Huỳnh Trí, Nhân
dc.contributor.author Lê Quốc, Thành
dc.contributor.author Nhâm Gia, Huy
dc.date.accessioned 2024-01-15T09:22:10Z
dc.date.available 2024-01-15T09:22:10Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://ds.libol.fpt.edu.vn/handle/123456789/3889
dc.description.abstract This study assesses the impacts of various factors on customer loyalty and explains why these factors influence their loyalty in agritourism in the Mekong Delta region, specifically focusing on the case of Alluvia Farm & Chocolate Factory. In Vietnam, there needs to be more in-depth research on a model that uses tourism products and human factors to understand customer loyalty in agritourism in the Mekong Delta. To address this gap, the study analyzed data from 241 samples through an online survey of tourists who had experienced agritourism in the Mekong Delta and from in-depth interviews with 34 customers and 10 business owners and employees at Alluvia Farm & Chocolate Factory and other agritourism destinations. The research results highlight that two factors, human factors and tourism products, have a significant impact on customer loyalty in agritourism. Additionally, there are remarkable differences in individual factors such as age, income, and frequency of visits that influence customer loyalty in agritourism. The research results help to provide implications and recommendations to enhance customer loyalty, which includes (1) Community and Regional Integration, (2) Local Resource Utilization, (3) Infrastructure Development, and (4) Expansion of Tourism Products. en_US
dc.language.iso en en_US
dc.publisher FPTU HCM en_US
dc.subject Đồ án tốt nghiệp en_US
dc.subject Capstone Project en_US
dc.subject Quản trị khách sạn en_US
dc.subject Hospitality Management en_US
dc.subject FA23HM03 en_US
dc.subject Agritourism en_US
dc.subject Tourism Products en_US
dc.subject Alluvia Farm en_US
dc.subject Customer Loyalty en_US
dc.subject Du lịch nông nghiệp en_US
dc.subject Human Factors en_US
dc.title Factors Affecting Customer Loyalty in Agritourism: A Case Study of Alluvia Farm & Chocolate Factory = Các yếu tố ảnh hưởng đến lòng trung thành của khách hàng trong du lịch nông nghiệp: Trường hợp nghiên cứu Alluvia Farm & Chocolate Factory en_US
dc.type Thesis en_US


Các tập tin trong tài liệu này

Tài liệu này xuất hiện trong Bộ sưu tập

Show simple item record


 

Bộ sưu tập thuộc về Trung tâm Thông tin - Thư viện - Trường Đại học FPT
Địa chỉ: Phòng 207 - Tầng 1 - Km 28 - Khu công nghệ cao Hòa Lạc - Thạch Hòa - Thạch Thất - Hà Nội
Điện thoại: 844.66805912 - FAX: - Email: thuvien_fu_hoalac@fpt.edu.vn