BỘ SƯU TẬP TÀI NGUYÊN SỐ THƯ VIỆN TRƯỜNG ĐẠI HỌC FPT

Trang chủ Quay lại

The communication campaign aims to inspire Gen Z to overcome negative emotions, one of the barriers on the happiness journey = Chiến dịch truyền thông truyền cảm hứng để Gen Z vượt qua những cảm xúc tiêu cực - rào cản từ bản thân trên hành trình hạnh phúc

Show simple item record

dc.contributor.advisor Nguyễn Quốc Thuỵ, Phương
dc.contributor.author Kim Phương, Linh
dc.contributor.author Lưu Bích, Vy
dc.contributor.author Đỗ Hồng Bảo, Trân
dc.contributor.author Phan Ngọc Bảo, Trâm
dc.date.accessioned 2024-01-17T02:55:28Z
dc.date.available 2024-01-17T02:55:28Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://ds.libol.fpt.edu.vn/handle/123456789/3907
dc.description.abstract Drawing inspiration from Chairman Truong Gia Binh's "Kien tao hanh phuc" initiative, along with the desire to help their own younger generation achieve complete happiness, the Tram Mot Chieu team has researched the happiness needs and challenges faced by the Gen Z generation. According to Associate Professor Dr. Tran Thanh Nam (University of Education, National University of Hanoi), the current lifestyle of Gen Z not only focuses on practical values but also revolves around the pursuit of happiness. Therefore, this is also an issue they are interested in exploring. In addition, the Gen Z generation is facing a higher risk of mental health issues (20-30%). Hence, the team has chosen to guide the younger generation towards greater happiness by strengthening and caring for their mental health. The Tram Mot Chieu team has researched and collected data through a survey “Khao sat quan diem ca nhan ve Hanh Phuc”, in order to determine the level of interest among young people in Vietnam regarding the topic of “Happiness” in the present context: 83,6% of the respondents who define their happiness in terms of “psychological well-being” face the barrier of “negative emotions”. “Chuyen “minh" va hanh phuc" is a story that follows us throughout our lives. It’s a story about the journey of the “self” in each individual and the “self” in all of us helping each other overcome negative emotions to move towards happiness. Happiness is not a destination, but a direction towards oneself. en_US
dc.language.iso en en_US
dc.publisher FPTU HCM en_US
dc.subject Đồ án tốt nghiệp en_US
dc.subject Capstone Project en_US
dc.subject Truyền thông đa phương tiện en_US
dc.subject Multimedia Communications en_US
dc.subject FA23MC11 en_US
dc.subject Truyền cảm hứng en_US
dc.subject Gen Z en_US
dc.subject Cảm xúc tiêu cực en_US
dc.subject Inspire en_US
dc.subject Negative emotions en_US
dc.subject Happiness journey en_US
dc.title The communication campaign aims to inspire Gen Z to overcome negative emotions, one of the barriers on the happiness journey = Chiến dịch truyền thông truyền cảm hứng để Gen Z vượt qua những cảm xúc tiêu cực - rào cản từ bản thân trên hành trình hạnh phúc en_US
dc.type Thesis en_US


Các tập tin trong tài liệu này

Tài liệu này xuất hiện trong Bộ sưu tập

Show simple item record


 

Bộ sưu tập thuộc về Trung tâm Thông tin - Thư viện - Trường Đại học FPT
Địa chỉ: Phòng 207 - Tầng 1 - Km 28 - Khu công nghệ cao Hòa Lạc - Thạch Hòa - Thạch Thất - Hà Nội
Điện thoại: 844.66805912 - FAX: - Email: thuvien_fu_hoalac@fpt.edu.vn