- Tài khoản và mật khẩu chỉ cung cấp cho sinh viên, giảng viên, cán bộ của TRƯỜNG ĐẠI HỌC FPT
- Hướng dẫn sử dụng: Xem Video .
- Danh mục tài liệu mới: Tại đây .
- Đăng nhập : Tại đây .
SỐ LƯỢT TRUY CẬP


accurate visitors web counter
Visits Counter
FPT University|e-Resources >

Browsing by Subject SERVICE QUALITY

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:   
Sort by: In order: Results/Page Authors/Record:
Showing results 1 to 2 of 2
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
5.pdf.jpg2015ASSESSING SERVICE QUALITY TO IMPROVE CUSTOMER’S SATISFACTION In case of Joma Bakery Café Chain in Ha NoiHuong, Do Thi; Duong, Nguyen Thi Ha; Yen, Nguyen Thi Hai; Linh, Tran Huyen; Nam, Do Phan Quang; Chinh, Hoang Trung
2023EVALUATION OF CUSTOMER SATISFACTION FOR THE SERVICE QUALITY OF SHOPPING APP AT GO SUPERMARKETS IN CAN THONguyen, Dinh Khoi; Nguyen, Thanh Phuong; Bui, Duc Khai; Nguyen, Tran Anh Duy; Duong, Thanh Vinh
Showing results 1 to 2 of 2

 

  Collections Copyright © FPT University

FSE Hoa Lac Library

Add : Room 107, 1st floor, Hoa Lac campus, Km28 Thang Long Avenue, Hoa Lac Hi-Tech Park

Office tel: + 844.66805912  / Email :  thuvien_fu_hoalac@fpt.edu.vn

 - Feedback