- Tài khoản và mật khẩu chỉ cung cấp cho sinh viên, giảng viên, cán bộ của TRƯỜNG ĐẠI HỌC FPT
- Hướng dẫn sử dụng: Xem Video .
- Danh mục tài liệu mới: Tại đây .
- Đăng nhập : Tại đây .
SỐ LƯỢT TRUY CẬP


accurate visitors web counter
Visits Counter
FPT University|e-Resources >

Statistics

Total Visits

Views
Analyzing the impact of KOL Marketing toward Consumer Decision Making Process in Selecting Cosmetic Product/Service: The Case Study in HCMC 2525

Total Visits per Month

January 2024 February 2024 March 2024 April 2024 May 2024 June 2024 July 2024
Analyzing the impact of KOL Marketing toward Consumer Decision Making Process in Selecting Cosmetic Product/Service: The Case Study in HCMC 25 25 30 19 39 36 18

File Downloads

Views
Analyzing the impact of KOL Marketing toward Consumer Decision Making Process in Selecting Cosmetic Product-Service.pdf 783

Top Country Views

Views

Top City Views

Views

 

  Collections Copyright © FPT University

FSE Hoa Lac Library

Add : Room 107, 1st floor, Hoa Lac campus, Km28 Thang Long Avenue, Hoa Lac Hi-Tech Park

Office tel: + 844.66805912  / Email :  thuvien_fu_hoalac@fpt.edu.vn

 - Feedback