- Tài khoản và mật khẩu chỉ cung cấp cho sinh viên, giảng viên, cán bộ của TRƯỜNG ĐẠI HỌC FPT
- Hướng dẫn sử dụng:
Xem Video
.
- Danh mục tài liệu mới:
Tại đây
.
-
Đăng nhập
:
Tại đây
.
FPT University|e-Resources >
Statistics
Total Visits
Views
Analyzing the impact of KOL Marketing toward Consumer Decision Making Process in Selecting Cosmetic Product/Service: The Case Study in HCMC
2614
Total Visits per Month
May 2024
June 2024
July 2024
August 2024
September 2024
October 2024
November 2024
Analyzing the impact of KOL Marketing toward Consumer Decision Making Process in Selecting Cosmetic Product/Service: The Case Study in HCMC
39
36
29
33
39
2
4
File Downloads
Views
Analyzing the impact of KOL Marketing toward Consumer Decision Making Process in Selecting Cosmetic Product-Service.pdf
809
Top Country Views
Top City Views