- Tài khoản và mật khẩu chỉ cung cấp cho sinh viên, giảng viên, cán bộ của TRƯỜNG ĐẠI HỌC FPT
- Hướng dẫn sử dụng:
Xem Video
.
- Danh mục tài liệu mới:
Tại đây
.
-
Đăng nhập
:
Tại đây
.
FPT University|e-Resources >
Statistics
Total Visits
Views
Analyzing the impact of KOL Marketing toward Consumer Decision Making Process in Selecting Cosmetic Product/Service: The Case Study in HCMC
2450
Total Visits per Month
November 2023
December 2023
January 2024
February 2024
March 2024
April 2024
May 2024
Analyzing the impact of KOL Marketing toward Consumer Decision Making Process in Selecting Cosmetic Product/Service: The Case Study in HCMC
30
25
25
25
30
19
18
File Downloads
Views
Analyzing the impact of KOL Marketing toward Consumer Decision Making Process in Selecting Cosmetic Product-Service.pdf
748
Top Country Views
Top City Views