BỘ SƯU TẬP TÀI NGUYÊN SỐ THƯ VIỆN TRƯỜNG ĐẠI HỌC FPT

Trang chủ Quay lại

Analysis the impacts of Mobile marketing on consumer perceptions of brand equity: case study of a specific brand in Vietnam

Show simple item record

dc.contributor.advisor Võ, Minh Hiếu
dc.contributor.author Dang, Viet My Duyen
dc.contributor.author Cao, Ngo Duy Duc
dc.contributor.author Hoang, Cao Cuong
dc.contributor.author Ngo, Dinh Nhat Huy
dc.date.accessioned 2016-07-28T07:16:30Z
dc.date.available 2016-07-28T07:16:30Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.uri http://ds.libol.fpt.edu.vn/handle/123456789/1821
dc.description.abstract The main purpose of this thesis is evaluate how brand equity is affected by mobile marketing activities in Vietnam, especially in Ho Chi Minh City. Therefore, it may recommend marketers some advices to improve their mobile marketing strategy to gain the highest efficiency in improving their brand equity throughout determining which factors are affected most and how to enhance it. en_US
dc.language.iso en_US en_US
dc.publisher FUG HCM en_US
dc.subject Capstone project en_US
dc.subject Đồ án tốt nghiệp en_US
dc.subject Mobile marketing en_US
dc.subject Consumer perception en_US
dc.subject Brand equity en_US
dc.subject Specific brand in Vietnam en_US
dc.title Analysis the impacts of Mobile marketing on consumer perceptions of brand equity: case study of a specific brand in Vietnam en_US
dc.type Thesis en_US


Các tập tin trong tài liệu này

Tài liệu này xuất hiện trong Bộ sưu tập

Show simple item record


 

Bộ sưu tập thuộc về Trung tâm Thông tin - Thư viện - Trường Đại học FPT
Địa chỉ: Phòng 207 - Tầng 1 - Km 28 - Khu công nghệ cao Hòa Lạc - Thạch Hòa - Thạch Thất - Hà Nội
Điện thoại: 844.66805912 - FAX: - Email: thuvien_fu_hoalac@fpt.edu.vn