BỘ SƯU TẬP TÀI NGUYÊN SỐ THƯ VIỆN TRƯỜNG ĐẠI HỌC FPT

Trang chủ Quay lại

Solutions enhancing guests satisfaction about service quality at The Ashima Nguyen Trai restaurant, District 1, Ho Chi Minh city = Những giải pháp nâng cao sự hài lòng của khách hàng về chất lượng dịch vụ tại nhà hàng Ashima Nguyễn Trãi, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh

Show simple item record

dc.contributor.advisor Nguyễn Tuấn, Thanh
dc.contributor.author Đỗ Thị Kim, Lý
dc.contributor.author Trần Văn Quốc, Nguyên
dc.contributor.author Lê Thị Hồng, Tuyết
dc.contributor.author Lê Đỗ, Phương
dc.date.accessioned 2024-01-16T07:29:32Z
dc.date.available 2024-01-16T07:29:32Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://ds.libol.fpt.edu.vn/handle/123456789/3895
dc.description.abstract This study investigates the affect of service quality on customer satisfaction at The Ashima Nguyen Trai restaurant, District 1, Ho Chi Minh City. The topic focuses on applying quantitative methods to measure and evaluate customer satisfaction with service quality at restaurants. A survey was conducted with 157 valid respondents. This research will identify key customer issues and recommend specific solutions to improve their experience. By using measurement tools such as surveys, statistics, and data analysis, this topic promises to provide a detailed insight into the current state of service quality and propose measures—specific solutions to enhancing guests' satisfaction at The Ashima Nguyen Trai restaurant. en_US
dc.language.iso en en_US
dc.publisher FPTU HCM en_US
dc.subject Đồ án tốt nghiệp en_US
dc.subject Capstone Project en_US
dc.subject Quản trị khách sạn en_US
dc.subject Hospitality Management en_US
dc.subject FA23HM01 en_US
dc.subject F&B quality en_US
dc.subject Ashima Nguyen Trai en_US
dc.subject Nâng cao sự hài lòng en_US
dc.subject Guests’ satisfaction en_US
dc.subject Service environment en_US
dc.title Solutions enhancing guests satisfaction about service quality at The Ashima Nguyen Trai restaurant, District 1, Ho Chi Minh city = Những giải pháp nâng cao sự hài lòng của khách hàng về chất lượng dịch vụ tại nhà hàng Ashima Nguyễn Trãi, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh en_US
dc.type Thesis en_US


Các tập tin trong tài liệu này

Tài liệu này xuất hiện trong Bộ sưu tập

Show simple item record


 

Bộ sưu tập thuộc về Trung tâm Thông tin - Thư viện - Trường Đại học FPT
Địa chỉ: Phòng 207 - Tầng 1 - Km 28 - Khu công nghệ cao Hòa Lạc - Thạch Hòa - Thạch Thất - Hà Nội
Điện thoại: 844.66805912 - FAX: - Email: thuvien_fu_hoalac@fpt.edu.vn