- Tài khoản và mật khẩu chỉ cung cấp cho sinh viên, giảng viên, cán bộ của TRƯỜNG ĐẠI HỌC FPT
- Hướng dẫn sử dụng:
Xem Video
.
- Danh mục tài liệu mới:
Tại đây
.
-
Đăng nhập
:
Tại đây
.
FPT University|e-Resources >
Browsing by Author Bùi, Thành Khoa
Showing results 1 to 6 of 6
Preview Issue Date Title Author(s) 2019 The impact of new technology on the acceptance of customer in sharing economy: A application and extend of UTAUT model: The Case Study in HCMC Bùi, Thành Khoa ; Bùi, Thị Ánh Ngọc ; Phạm, Tường Lam ; Lưu, Tấn Khiêm
2016 KEY FACTORS AFFECTING ELECTRONIC LOYALTY OF CUSTOMER TO ONLINE PURCHASE Bùi, Thành Khoa ; Nguyễn, Tuấn Khanh ; Trần, Duy Khánh ; Nguyễn, Bảo Kim Ngân
2016 KEY FACTORS CREATING CONSUMER PERCEIVED VALUE TO ONLINE PURCHASE Bùi, Thành Khoa ; Ngô, Hoàng Gia ; Nguyễn, Duy Duy ; Tạ, Công Huy ; Nguyễn, Trung Kiên
2019 A study about the relationship between perceived value and peer engagement of customer in sharing economy: The case Study in HCMC Bùi, Thành Khoa ; Huỳnh, Gia Bảo ; Nguyễn, Thành Phát ; Trần, Nguyễn Hồng Thy
2017 A Study on Perceived Benefit in E-Commerce: Case Study in Ho Chi Minh City Bùi, Thành Khoa ; Nguyen, Nhat Truong ; Huynh, Ngoc Khanh Linh ; Nguyen, Thi Anh Thi
2015 A Study On Trade-Off Between Benefit And Cost When Using Online Service Bùi, Thành Khoa ; Mai, Thi Kim Oanh ; Vu, Thi Hang Nga ; Nguyen, Hieu Quynh ; Tran, Van Vo
Showing results 1 to 6 of 6