- Tài khoản và mật khẩu chỉ cung cấp cho sinh viên, giảng viên, cán bộ của TRƯỜNG ĐẠI HỌC FPT
- Hướng dẫn sử dụng: Xem Video .
- Danh mục tài liệu mới: Tại đây .
- Đăng nhập : Tại đây .
SỐ LƯỢT TRUY CẬP


accurate visitors web counter
Visits Counter
FPT University|e-Resources > Đồ án tốt nghiệp (Dissertations) > Quản trị kinh doanh (Business Administration) >
Please use this identifier to cite or link to this item: http://ds.libol.fpt.edu.vn/handle/123456789/1787

Title: KEY FACTORS AFFECTING ELECTRONIC LOYALTY OF CUSTOMER TO ONLINE PURCHASE
Authors: Bùi, Thành Khoa
Nguyễn, Tuấn Khanh
Trần, Duy Khánh
Nguyễn, Bảo Kim Ngân
Keywords: Đồ án tốt nghiệp
Capstone project
e-loyalty
Online purchase
Customer loyalty
Electric commerce
Issue Date: 2016
Publisher: FUG HCM
Abstract: The main aims of the research included: Identify factors that affect customer e-loyalty. Understand the relationships between these factors and customer e-loyalty. Provide the solutions to maintain customer e-loyalty.
URI: http://ds.libol.fpt.edu.vn/handle/123456789/1787
Appears in Collections:Quản trị kinh doanh (Business Administration)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
KEY FACTORS AFFECTING ELECTRONIC LOYALTY OF CUSTOMER TO ONLINE PURCHASE.pdfFree1.59 MBAdobe PDF book.png
View/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

  Collections Copyright © FPT University

FSE Hoa Lac Library

Add : Room 107, 1st floor, Hoa Lac campus, Km28 Thang Long Avenue, Hoa Lac Hi-Tech Park

Office tel: + 844.66805912  / Email :  thuvien_fu_hoalac@fpt.edu.vn

 - Feedback