- Tài khoản và mật khẩu chỉ cung cấp cho sinh viên, giảng viên, cán bộ của TRƯỜNG ĐẠI HỌC FPT
- Hướng dẫn sử dụng:
Xem Video
.
- Danh mục tài liệu mới:
Tại đây
.
-
Đăng nhập
:
Tại đây
.
FPT University|e-Resources >
Browsing by Subject Advertising
Showing results 1 to 8 of 8
Preview Issue Date Title Author(s) 2014 Advertising & IMC: Principles and Practice Moriarty, Sandra ; Mitchell, Nancy ; Wells, William D.
2013 B2G - Advertising Principles and Effective IMC Practice Wells, William ; Moriarty, Sandra ; Burnett, John ; Lwin, May
2023 The effect of Patriotic Advertising on Generation Z's Brand Love in Vietnam: The moderating effect of Corporate Philanthropic Contribution during the Covid-19 pandemic Nguyễn, Thị Lựu ; Nguyễn, Thị Thanh Hằng ; Ngô, Thị Vĩnh ; Nguyễn, Nhật Mai ; Hoàng, Ngọc Đức Thành ; Nguyễn, Hồng Liên
2020 Effect of social network site’s advertising on consumers’ purchase intention: evidence from Vietnam Trần, Thị Bích Hạnh ; Hoàng, Cao Minh ; Vũ, Bích Huyền ; Nguyễn, Đức Thắng ; Hoàng, Thu Thảo ; Lê, Hồng Anh
May-2020 An Investigation into Factors Affecting Customers’ Advertising on Social Media Evidence from Generation Z in Vietnam Trần, Thị Bích Hạnh ; Hoàng, Tất Thắng ; Lê, Trung Kiên ; Trần, Hương Giang ; Cấn, Vũ Hạnh Linh ; Tạ, Phương Linh
2012 MKT304-Marketing Communication Belch, George E. ; Belch, Michael A.
2018 [MKT304] Advertising and promotion : an integrated marketing communications perspective Belch, George E. ; Belch, Michael A.
2015 [MPL201 ]Advertising Media Planning: A Brand Management Approach.- 4th Edition Kelley, Larry D. ; Jugenheimer, Donald W. ; Sheehan, Kim Bartel
Showing results 1 to 8 of 8