- Tài khoản và mật khẩu chỉ cung cấp cho sinh viên, giảng viên, cán bộ của TRƯỜNG ĐẠI HỌC FPT
- Hướng dẫn sử dụng: Xem Video .
- Danh mục tài liệu mới: Tại đây .
- Đăng nhập : Tại đây .
SỐ LƯỢT TRUY CẬP


accurate visitors web counter
Visits Counter
FPT University|e-Resources > Đồ án tốt nghiệp (Dissertations) > Quản trị kinh doanh (Business Administration) >
Please use this identifier to cite or link to this item: http://ds.libol.fpt.edu.vn/handle/123456789/2867

Title: Effect of social network site’s advertising on consumers’ purchase intention: evidence from Vietnam
Authors: Trần, Thị Bích Hạnh
Hoàng, Cao Minh
Vũ, Bích Huyền
Nguyễn, Đức Thắng
Hoàng, Thu Thảo
Lê, Hồng Anh
Keywords: Capstone Project
Đồ án tốt nghiệp
Business Administration
Vietnam
Social network
Advertising
Consumers
Issue Date: 2020
Publisher: FPTU Ha Noi
URI: /handle/123456789/2867
Appears in Collections:Quản trị kinh doanh (Business Administration)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Report-EFFECT-OF-SOCIAL-NETWORK-SITE’S-ADVERTISING....pdfFree1.38 MBAdobe PDF book.png
View/Open
Slide_EFFECT-OF-SOCIAL-NETWORK-SITE’S-ADVERTISING....pdfFree3.53 MBAdobe PDF book.png
View/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

  Collections Copyright © FPT University

FSE Hoa Lac Library

Add : Room 107, 1st floor, Hoa Lac campus, Km28 Thang Long Avenue, Hoa Lac Hi-Tech Park

Office tel: + 844.66805912  / Email :  thuvien_fu_hoalac@fpt.edu.vn

 - Feedback