- Tài khoản và mật khẩu chỉ cung cấp cho sinh viên, giảng viên, cán bộ của TRƯỜNG ĐẠI HỌC FPT
- Hướng dẫn sử dụng: Xem Video .
- Danh mục tài liệu mới: Tại đây .
- Đăng nhập : Tại đây .
SỐ LƯỢT TRUY CẬP


accurate visitors web counter
Visits Counter
FPT University|e-Resources >

Browsing by Subject FPT University

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:   
Sort by: In order: Results/Page Authors/Record:
Showing results 42 to 48 of 48
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
2023School Health Services Management SystemPhan, Trường Lâm; Phạm, Tùng Anh; Nguyễn, Phương Nam; Vũ, Tiến Đạt; Nguyễn, Bình Dương; Lê, Bảo Long
2022Sound with students majoring in multimedia communications at FPT UniversityVũ, Việt Nga; Lê, Thị Hồng Phương; Lê, Ngọc Linh; Lê, Quang Thiên; Nguyễn, Quốc Anh
2021Students' perception about the impact of intrinsic and extrinsic motivation on English speaking skillsLe, Thi Duyen; Nguyen, Ha Anh; Nguyen, Thi To Uyen; Do, Thi Thu Quynh; Truong, Thi Dung; Chu, Long Khanh
2021A study on the challenges of e-Learning experienced by EFL (English as a Foreign Language) students of FPT University Danang during the COVID 19 PandemicPhạm, Thị Mỹ Hạnh; Nguyễn, Tuấn Anh; Trần, Trọng Hưng
2021A STUDY ON VOCABULARY LEARNING STRATEGIES EMPLOYED BY EFL STUDENTS AT FPT UNIVERSITYNguyen, Thi Thu Lan; Nguyen, Thi Mai Phuong; Duong, Viet Phuong; Duong, Thu Phuong; Vu, Khanh Linh
2016Studying cultural impacts on e-business in vietnam the case of Fpt university- HCMCTrần, Khánh; Pham, Duc Vu; Ho, Sy Tuong Duy; Doan, Ngoc Anh Vu; Truong, Nguyen Hoang Khuong
11-Oct-2017Studying of the student’s satisfaction of Constructivism teaching methods at FPT UniversityVõ, Minh Hiếu; Bùi, Uyên Phương Trang; Hà, Nhật Linh; Trịnh, Công Thắng
Showing results 42 to 48 of 48

 

  Collections Copyright © FPT University

FSE Hoa Lac Library

Add : Room 107, 1st floor, Hoa Lac campus, Km28 Thang Long Avenue, Hoa Lac Hi-Tech Park

Office tel: + 844.66805912  / Email :  thuvien_fu_hoalac@fpt.edu.vn

 - Feedback