- Tài khoản và mật khẩu chỉ cung cấp cho sinh viên, giảng viên, cán bộ của TRƯỜNG ĐẠI HỌC FPT
- Hướng dẫn sử dụng: Xem Video .
- Danh mục tài liệu mới: Tại đây .
- Đăng nhập : Tại đây .
SỐ LƯỢT TRUY CẬP


accurate visitors web counter
Visits Counter
FPT University|e-Resources >

Browsing by Subject Service quality

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:   
Sort by: In order: Results/Page Authors/Record:
Showing results 1 to 4 of 4
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
2015Analyze the impact of service quality to customer satisfaction of VietJet Air passengerTrần, Đình Thành; Tran, Diep Thao Huyen; Tran, Thi Truc Linh; Vo, Thi Kieu Oanh; Dinh, Vu Thi Hai Anh
slide LV final.pdf.jpg2013Building Customer Loyalty based on Service Quality in Bar/café Industry-The Case of Hair of the Dog barLưu, Thị Thảo Nguyên; Nguyễn, Linh Chi; Trần, Xuân Hưng; Lương, Thị Đào; Nguyễn, Hải Bằng; Thái, Tuấn Mạnh
Evaluate Customer Perception About Service Quality At A Specific Hospital In Ho Chi Minh City The Case Of Thong Nhat Hospital.pdf.jpg2015Evaluate customer perception about service quality at a specific hospital in ho chi minh city _The case of thong nhat hospitalTrần, Đình Thành; Vo, Thanh Nguyen; Vu, Nhat Tuan; Nguyen, Huynh Dieu Hien; Le, Hoang Viet
2022Factors affecting exporting companies' satisfaction on Halal certification service quality - A case study of Halal Certification Agency VietnamCung, Thị Ánh Ngọc; Nguyễn, Hiệp Thức; Phạm, Thị Thanh Ngân; Nguyễn, Minh Hải; Phạm, Văn Tấn; Trần, Minh Châu
Showing results 1 to 4 of 4

 

  Collections Copyright © FPT University

FSE Hoa Lac Library

Add : Room 107, 1st floor, Hoa Lac campus, Km28 Thang Long Avenue, Hoa Lac Hi-Tech Park

Office tel: + 844.66805912  / Email :  thuvien_fu_hoalac@fpt.edu.vn

 - Feedback