- Tài khoản và mật khẩu chỉ cung cấp cho sinh viên, giảng viên, cán bộ của TRƯỜNG ĐẠI HỌC FPT
- Hướng dẫn sử dụng: Xem Video .
- Danh mục tài liệu mới: Tại đây .
- Đăng nhập : Tại đây .
SỐ LƯỢT TRUY CẬP


accurate visitors web counter
Visits Counter
FPT University|e-Resources > Đồ án tốt nghiệp (Dissertations) > Quản trị kinh doanh (Business Administration) >
Please use this identifier to cite or link to this item: http://ds.libol.fpt.edu.vn/handle/123456789/1823

Title: Analyze the impact of service quality to customer satisfaction of VietJet Air passenger
Authors: Trần, Đình Thành
Tran, Diep Thao Huyen
Tran, Thi Truc Linh
Vo, Thi Kieu Oanh
Dinh, Vu Thi Hai Anh
Keywords: Capstone project
Đồ án tốt nghiệp
VietJet Air
Service quality
Customer satisfaction
VietJet Air passenger
Aviation
Issue Date: 2015
Publisher: FUG HCM
Abstract: The purpose of this thesis is identifying factors that affect customer satisfaction when they use the services of VietJet Air Aviation. And learn how they affect the customer's satisfaction. From then make suggestions to improve their services and increase customer satisfaction.
URI: http://ds.libol.fpt.edu.vn/handle/123456789/1823
Appears in Collections:Quản trị kinh doanh (Business Administration)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Analyze the impact of service quality to customer satisfaction of VietJet Air passenger.pdfFree2.28 MBAdobe PDF book.png
View/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

  Collections Copyright © FPT University

FSE Hoa Lac Library

Add : Room 107, 1st floor, Hoa Lac campus, Km28 Thang Long Avenue, Hoa Lac Hi-Tech Park

Office tel: + 844.66805912  / Email :  thuvien_fu_hoalac@fpt.edu.vn

 - Feedback