- Tài khoản và mật khẩu chỉ cung cấp cho sinh viên, giảng viên, cán bộ của TRƯỜNG ĐẠI HỌC FPT
- Hướng dẫn sử dụng: Xem Video .
- Danh mục tài liệu mới: Tại đây .
- Đăng nhập : Tại đây .
SỐ LƯỢT TRUY CẬP


accurate visitors web counter
Visits Counter
FPT University|e-Resources > Đồ án tốt nghiệp (Dissertations) > Quản trị kinh doanh (Business Administration) >
Please use this identifier to cite or link to this item: http://ds.libol.fpt.edu.vn/handle/123456789/968

Title: Building Customer Loyalty based on Service Quality in Bar/café Industry-The Case of Hair of the Dog bar
Authors: Lưu, Thị Thảo Nguyên
Nguyễn, Linh Chi
Trần, Xuân Hưng
Lương, Thị Đào
Nguyễn, Hải Bằng
Thái, Tuấn Mạnh
Keywords: Customer loyalty
Service quality
Issue Date: 2013
Publisher: FSB
URI: http://ds.libol.fpt.edu.vn/handle/123456789/968
Appears in Collections:Quản trị kinh doanh (Business Administration)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Completed version final.pdfFree791.61 kBAdobe PDF Thumbnail
View/Open
slide LV final.pdfFree8.59 MBAdobe PDF Thumbnail
View/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

  Collections Copyright © FPT University

FSE Hoa Lac Library

Add : Room 107, 1st floor, Hoa Lac campus, Km28 Thang Long Avenue, Hoa Lac Hi-Tech Park

Office tel: + 844.66805912  / Email :  thuvien_fu_hoalac@fpt.edu.vn

 - Feedback