- Tài khoản và mật khẩu chỉ cung cấp cho sinh viên, giảng viên, cán bộ của TRƯỜNG ĐẠI HỌC FPT
- Hướng dẫn sử dụng: Xem Video .
- Danh mục tài liệu mới: Tại đây .
- Đăng nhập : Tại đây .
SỐ LƯỢT TRUY CẬP


accurate visitors web counter
Visits Counter
FPT University|e-Resources > Đồ án tốt nghiệp (Dissertations) > Quản trị kinh doanh (Business Administration) >
Please use this identifier to cite or link to this item: http://ds.libol.fpt.edu.vn/handle/123456789/1168

Title: Improving Service Quality to Build Customer Satisfaction and Loyalty-In case Pizza Hut in Hanoi
Authors: Phan, Thi Kim Ngan
Vu, Hong Huyen
Do, Thuy Hong
Tran, Trung Hieu
Keywords: Service
Quality
Customer
Issue Date: Aug-2014
Publisher: FPT University
URI: http://ds.libol.fpt.edu.vn/handle/123456789/1168
Appears in Collections:Quản trị kinh doanh (Business Administration)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Thesis.pdfFree2.21 MBAdobe PDF Thumbnail
View/Open
Thesis slide final.pptxFree7.68 MBMicrosoft Powerpoint XMLView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

  Collections Copyright © FPT University

FSE Hoa Lac Library

Add : Room 107, 1st floor, Hoa Lac campus, Km28 Thang Long Avenue, Hoa Lac Hi-Tech Park

Office tel: + 844.66805912  / Email :  thuvien_fu_hoalac@fpt.edu.vn

 - Feedback