- Tài khoản và mật khẩu chỉ cung cấp cho sinh viên, giảng viên, cán bộ của TRƯỜNG ĐẠI HỌC FPT
- Hướng dẫn sử dụng: Xem Video .
- Danh mục tài liệu mới: Tại đây .
- Đăng nhập : Tại đây .
SỐ LƯỢT TRUY CẬP


accurate visitors web counter
Visits Counter
FPT University|e-Resources > Đồ án tốt nghiệp (Dissertations) > Quản trị kinh doanh (Business Administration) >
Please use this identifier to cite or link to this item: http://ds.libol.fpt.edu.vn/handle/123456789/1169

Title: Analyzing Service Quality and Customer Satisfaction of Noi Bai International Airport
Authors: Nguyen, Thi Hoang Yen
Nguyen, Thi Hoai Thu
Do, Cao Cuong
Nguyen, Hoang Long
Vu, Tuan Ngoc
Tran, Duc Thien
Keywords: Service
Quality
Customer
Issue Date: Aug-2014
Publisher: FPT University
URI: http://ds.libol.fpt.edu.vn/handle/123456789/1169
Appears in Collections:Quản trị kinh doanh (Business Administration)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
ANALYZING SERVICE QUALITY AND CUSTOMER SATISFACTION OF NOIBAI- MARKETING THESIS -GROUP 3 FSB.pdfFree2.21 MBAdobe PDF Thumbnail
View/Open
ANALYZING SERVICE QUALITY AND CUSTOMER SATISFACTION OF NOIBAI- MARKETING THESIS -GROUP 3- presentation.pptxFree3.49 MBMicrosoft Powerpoint XMLView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

  Collections Copyright © FPT University

FSE Hoa Lac Library

Add : Room 107, 1st floor, Hoa Lac campus, Km28 Thang Long Avenue, Hoa Lac Hi-Tech Park

Office tel: + 844.66805912  / Email :  thuvien_fu_hoalac@fpt.edu.vn

 - Feedback