- Tài khoản và mật khẩu chỉ cung cấp cho sinh viên, giảng viên, cán bộ của TRƯỜNG ĐẠI HỌC FPT
- Hướng dẫn sử dụng: Xem Video .
- Danh mục tài liệu mới: Tại đây .
- Đăng nhập : Tại đây .
SỐ LƯỢT TRUY CẬP


accurate visitors web counter
Visits Counter
FPT University|e-Resources > Đồ án tốt nghiệp (Dissertations) > Quản trị kinh doanh (Business Administration) >
Please use this identifier to cite or link to this item: http://ds.libol.fpt.edu.vn/handle/123456789/1330

Title: Measuring customer satisfaction of e-service quality at fptshop.com.vn
Authors: Huong, Nguyen Thanh
Mai Anh, Nguyen Thi
Nhat, Ngo Viet
Viet Hoang, Dinh Pham
Ha My, Vu Thi
Anh, Dang Duy
Keywords: quality
e-service
QA
customer satisfaction
fptshop.com.vn
Issue Date: 2015
Publisher: FSB
URI: http://ds.libol.fpt.edu.vn/handle/123456789/1330
Appears in Collections:Quản trị kinh doanh (Business Administration)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
3.pdfFree1.72 MBAdobe PDF Thumbnail
View/Open
GROUP 6 - Thesis Presentation Slide.pptxFree1.86 MBMicrosoft Powerpoint XMLView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

  Collections Copyright © FPT University

FSE Hoa Lac Library

Add : Room 107, 1st floor, Hoa Lac campus, Km28 Thang Long Avenue, Hoa Lac Hi-Tech Park

Office tel: + 844.66805912  / Email :  thuvien_fu_hoalac@fpt.edu.vn

 - Feedback