- Tài khoản và mật khẩu chỉ cung cấp cho sinh viên, giảng viên, cán bộ của TRƯỜNG ĐẠI HỌC FPT
- Hướng dẫn sử dụng: Xem Video .
- Danh mục tài liệu mới: Tại đây .
- Đăng nhập : Tại đây .
SỐ LƯỢT TRUY CẬP


accurate visitors web counter
Visits Counter
FPT University|e-Resources > Đồ án tốt nghiệp (Dissertations) > Quản trị kinh doanh (Business Administration) >
Please use this identifier to cite or link to this item: http://ds.libol.fpt.edu.vn/handle/123456789/1450

Title: THE IMPACT OF IN-STORE MARKETING ON CONSUMER BEHAVIOR – THE CASE OF VINAMILK
Authors: Nguyen, Luu Thi Thao
Thu, Tran Minh
Giang, Vu Hong
Trang, Nguyen Thi Huyen
Anh, Nguyen Ngoc
Thang, Nguyen Tien
Keywords: Capstone Project
Đồ án tốt nghiệp
STORE MARKETING
Vinamilk
Issue Date: 8-Mar-2016
URI: http://ds.libol.fpt.edu.vn/handle/123456789/1450
Appears in Collections:Quản trị kinh doanh (Business Administration)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Thesis - MKT0801 - Group3 (Final).pdfFree3.58 MBAdobe PDF Thumbnail
View/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

  Collections Copyright © FPT University

FSE Hoa Lac Library

Add : Room 107, 1st floor, Hoa Lac campus, Km28 Thang Long Avenue, Hoa Lac Hi-Tech Park

Office tel: + 844.66805912  / Email :  thuvien_fu_hoalac@fpt.edu.vn

 - Feedback