- Tài khoản và mật khẩu chỉ cung cấp cho sinh viên, giảng viên, cán bộ của TRƯỜNG ĐẠI HỌC FPT
- Hướng dẫn sử dụng: Xem Video .
- Danh mục tài liệu mới: Tại đây .
- Đăng nhập : Tại đây .
SỐ LƯỢT TRUY CẬP


accurate visitors web counter
Visits Counter
FPT University|e-Resources > Đồ án tốt nghiệp (Dissertations) > Quản trị kinh doanh (Business Administration) >
Please use this identifier to cite or link to this item: http://ds.libol.fpt.edu.vn/handle/123456789/1451

Title: FINDING GAP IN BRAND PERCEPTION OF BOO’S CUSTOMERS TO IMPROVE COMMUNICATION EFFECTIVENESS
Authors: Lien, Nguyen Phuong
Chi, Pham Quynh
Nghia, Tran Duc
Dat, Luyen
Tu, Nguyen Manh
Tung, Hoang
Keywords: Capstone Project
Đồ án tốt nghiệp
BOO’S CUSTOMERS
FINDING GAP
Issue Date: 2015
Publisher: FPT University
Abstract: FINDING GAP IN BRAND PERCEPTION OF BOO’S CUSTOMERS TO IMPROVE COMMUNICATION EFFECTIVENESS
URI: http://ds.libol.fpt.edu.vn/handle/123456789/1451
Appears in Collections:Quản trị kinh doanh (Business Administration)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Thesis_8A_Liennp_FINDING GAP IN BRAND PERCEPTION OF BOO’S CU.pdfFree3.57 MBAdobe PDF Thumbnail
View/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

  Collections Copyright © FPT University

FSE Hoa Lac Library

Add : Room 107, 1st floor, Hoa Lac campus, Km28 Thang Long Avenue, Hoa Lac Hi-Tech Park

Office tel: + 844.66805912  / Email :  thuvien_fu_hoalac@fpt.edu.vn

 - Feedback