- Tài khoản và mật khẩu chỉ cung cấp cho sinh viên, giảng viên, cán bộ của TRƯỜNG ĐẠI HỌC FPT
- Hướng dẫn sử dụng: Xem Video .
- Danh mục tài liệu mới: Tại đây .
- Đăng nhập : Tại đây .
SỐ LƯỢT TRUY CẬP


accurate visitors web counter
Visits Counter
FPT University|e-Resources > Đồ án tốt nghiệp (Dissertations) > Quản trị kinh doanh (Business Administration) >
Please use this identifier to cite or link to this item: http://ds.libol.fpt.edu.vn/handle/123456789/1674

Title: Analysis The Effects Of Pr Perception To Customer Loyalty_A Case Study Of Tan Hiep Phat
Authors: Võ, Minh Hiếu
Le, Thi Hoang Ngan
Le, Huy Chuong
Do, Minh Truong
Nguyen, Thanh Sang
Keywords: Capstone Project
Đồ án tốt nghiệp
Business
Administration
Analysis
Effect
Perception
Customer
Tan Hiep Phat
Case
Study
Issue Date: 2014
Publisher: FUG HCM
Abstract: To study about the relationship between PPR and customer loyalty and define brand image plays what role in the PR and customer loyalty model. Furthermore, drawing conclusions and propose recommendations apply in Tan Hiep Phat case
URI: http://ds.libol.fpt.edu.vn/handle/123456789/1674
Appears in Collections:Quản trị kinh doanh (Business Administration)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Analysis the effects of PR perception to customer loyalty_a case study of Tan Hiep Phat.pdfFree1.9 MBAdobe PDF Thumbnail
View/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

  Collections Copyright © FPT University

FSE Hoa Lac Library

Add : Room 107, 1st floor, Hoa Lac campus, Km28 Thang Long Avenue, Hoa Lac Hi-Tech Park

Office tel: + 844.66805912  / Email :  thuvien_fu_hoalac@fpt.edu.vn

 - Feedback