- Tài khoản và mật khẩu chỉ cung cấp cho sinh viên, giảng viên, cán bộ của TRƯỜNG ĐẠI HỌC FPT
- Hướng dẫn sử dụng: Xem Video .
- Danh mục tài liệu mới: Tại đây .
- Đăng nhập : Tại đây .
SỐ LƯỢT TRUY CẬP


accurate visitors web counter
Visits Counter
FPT University|e-Resources > Đồ án tốt nghiệp (Dissertations) > Tài chính ngân hàng (Finance and Banking) >
Please use this identifier to cite or link to this item: http://ds.libol.fpt.edu.vn/handle/123456789/1699

Title: Mobile banking services and Customer satisfaction
Authors: Nguyễn, Quốc Bảo
Le, Thi Nhu Ngoc
Phung, Van Thanh
Vu, Ngoc To Nga
Le, Hoang Vu
Keywords: Capstone Project
Đồ án tốt nghiệp
Finance
Banking
Mobile banking
Satisfaction
Customer
Service
Issue Date: 2015
Publisher: FUG HCM
Abstract: The study researched the determinants of customers satisfaction in using mobile banking services within Hochiminh City. Based on comparision between E-SERVQUAL model and The Service Quality model, factors were examined to identify significant influence on customers’ satisfaction toward mobile banking usage, in which the factors of E-SERVQUAL model are finally applied in this research background.
URI: http://ds.libol.fpt.edu.vn/handle/123456789/1699
Appears in Collections:Tài chính ngân hàng (Finance and Banking)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Mobile Banking Services And Customer Satisfaction.pdfFree2.54 MBAdobe PDF Thumbnail
View/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

  Collections Copyright © FPT University

FSE Hoa Lac Library

Add : Room 107, 1st floor, Hoa Lac campus, Km28 Thang Long Avenue, Hoa Lac Hi-Tech Park

Office tel: + 844.66805912  / Email :  thuvien_fu_hoalac@fpt.edu.vn

 - Feedback