- Tài khoản và mật khẩu chỉ cung cấp cho sinh viên, giảng viên, cán bộ của TRƯỜNG ĐẠI HỌC FPT
- Hướng dẫn sử dụng: Xem Video .
- Danh mục tài liệu mới: Tại đây .
- Đăng nhập : Tại đây .
SỐ LƯỢT TRUY CẬP


accurate visitors web counter
Visits Counter
FPT University|e-Resources > Đồ án tốt nghiệp (Dissertations) > Quản trị kinh doanh (Business Administration) >
Please use this identifier to cite or link to this item: http://ds.libol.fpt.edu.vn/handle/123456789/1824

Title: Analyze the Relationship between Corporate Social Responsibility and Brand Concept Case Study of Vinamilk
Authors: Võ, Minh Hiếu
Le, Thuy Kim Khanh
Ngo, My Duyen
Huynh, Thanh Liem
Vu, Duy
Keywords: Capstone project
Đồ án tốt nghiệp
Corporate social responsibility
Brand concept
Vinamilk
Issue Date: 2015
Publisher: FUG HCM
Abstract: This project helps enterprises can see the benefits of implementing CSR, how importance that CSR affects on brands image. Thereby, encouraging companies in Vietnam not only large corporations, but also medium-sized and small-sized companies develop long term CSR strategy.
URI: http://ds.libol.fpt.edu.vn/handle/123456789/1824
Appears in Collections:Quản trị kinh doanh (Business Administration)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Analyze the Relationship between Corporate Social Responsibility and Brand Concept Case Study of Vinamilk.pdfFree1.83 MBAdobe PDF book.png
View/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

  Collections Copyright © FPT University

FSE Hoa Lac Library

Add : Room 107, 1st floor, Hoa Lac campus, Km28 Thang Long Avenue, Hoa Lac Hi-Tech Park

Office tel: + 844.66805912  / Email :  thuvien_fu_hoalac@fpt.edu.vn

 - Feedback