- Tài khoản và mật khẩu chỉ cung cấp cho sinh viên, giảng viên, cán bộ của TRƯỜNG ĐẠI HỌC FPT
- Hướng dẫn sử dụng: Xem Video .
- Danh mục tài liệu mới: Tại đây .
- Đăng nhập : Tại đây .
SỐ LƯỢT TRUY CẬP


accurate visitors web counter
Visits Counter
FPT University|e-Resources > Đồ án tốt nghiệp (Dissertations) > Quản trị kinh doanh (Business Administration) >
Please use this identifier to cite or link to this item: http://ds.libol.fpt.edu.vn/handle/123456789/1839

Title: Studying customer behavior of Uber transportation service
Authors: Nguyễn, Quốc Bảo
Tran, Nguyen Tran Chau
Bui, The Trung
Ly, Chi Vi
Keywords: Đồ án tốt nghiệp
Capstone project
Uber
Transportation service
Customer behavior
Transportation industry
Customer perception
Issue Date: 2016
Publisher: FUG HCM
Abstract: The purpose of this study is to evaluate customer perception about service quality of UBER transportation’s service. This topic gives us a chance to look closer what customer perception of UBER is by conducting in-depth interview and what factors of service quality can influence on customer perception and how strong these effects are.
URI: http://ds.libol.fpt.edu.vn/handle/123456789/1839
Appears in Collections:Quản trị kinh doanh (Business Administration)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Studying customer behavior of Uber transportation service.pdfFree1.4 MBAdobe PDF book.png
View/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

  Collections Copyright © FPT University

FSE Hoa Lac Library

Add : Room 107, 1st floor, Hoa Lac campus, Km28 Thang Long Avenue, Hoa Lac Hi-Tech Park

Office tel: + 844.66805912  / Email :  thuvien_fu_hoalac@fpt.edu.vn

 - Feedback