- Tài khoản và mật khẩu chỉ cung cấp cho sinh viên, giảng viên, cán bộ của TRƯỜNG ĐẠI HỌC FPT
- Hướng dẫn sử dụng: Xem Video .
- Danh mục tài liệu mới: Tại đây .
- Đăng nhập : Tại đây .
SỐ LƯỢT TRUY CẬP


accurate visitors web counter
Visits Counter
FPT University|e-Resources > Đồ án tốt nghiệp (Dissertations) > Quản trị kinh doanh (Business Administration) >
Please use this identifier to cite or link to this item: http://ds.libol.fpt.edu.vn/handle/123456789/2191

Title: THE INFLUENCE OF VIRAL MARKETING ON BRAND AWARENESS, THE CASE OF DIEN MAY XANH
Authors: Trang, Vu Minh
Cuong, Nguyen Manh
Nhu, Nguyen Quynh
Thang, Nguyen Quang
Thang, Lam Hoang
Keywords: Viral Marketing
Brand awareness
Dien may xanh
Điện máy xanh
Đồ án tốt nghiệp
Capstone Project
Issue Date: 2017
URI: http://ds.libol.fpt.edu.vn/handle/123456789/2191
Appears in Collections:Quản trị kinh doanh (Business Administration)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Final Thesis - Viral Marketing.pdfFree1.84 MBAdobe PDF book.png
View/Open
The influence of Viral marketing on brand awareness, the cas.pptFree6.8 MBMicrosoft Powerpointbook.png
View/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

  Collections Copyright © FPT University

FSE Hoa Lac Library

Add : Room 107, 1st floor, Hoa Lac campus, Km28 Thang Long Avenue, Hoa Lac Hi-Tech Park

Office tel: + 844.66805912  / Email :  thuvien_fu_hoalac@fpt.edu.vn

 - Feedback