- Tài khoản và mật khẩu chỉ cung cấp cho sinh viên, giảng viên, cán bộ của TRƯỜNG ĐẠI HỌC FPT
- Hướng dẫn sử dụng: Xem Video .
- Danh mục tài liệu mới: Tại đây .
- Đăng nhập : Tại đây .
SỐ LƯỢT TRUY CẬP


accurate visitors web counter
Visits Counter
FPT University|e-Resources > Đồ án tốt nghiệp (Dissertations) > Tài chính ngân hàng (Finance and Banking) >
Please use this identifier to cite or link to this item: http://ds.libol.fpt.edu.vn/handle/123456789/2329

Title: THE INFLUENCE OF SERVICE QUALITY ON CUSTOMER SATISFACTION IN CASE OF FPT UNIVERSITY
Authors: Trang, Vu Minh
Dang, Nguyen Hai
Thanh, Nguyen Trung
Cuong, Nguyen Manh
Thuy, Le Thị
Keywords: Capstone Project
Đồ án tốt nghiệp
FPTU
Issue Date: 13-Nov-2017
URI: http://ds.libol.fpt.edu.vn/handle/123456789/2329
Appears in Collections:Tài chính ngân hàng (Finance and Banking)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Report KLTN 9B MKT.pdfFree2.52 MBAdobe PDF book.png
View/Open
Slide KLTN 9B MKT.pptxFree4.65 MBMicrosoft Powerpoint XMLbook.png
View/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

  Collections Copyright © FPT University

FSE Hoa Lac Library

Add : Room 107, 1st floor, Hoa Lac campus, Km28 Thang Long Avenue, Hoa Lac Hi-Tech Park

Office tel: + 844.66805912  / Email :  thuvien_fu_hoalac@fpt.edu.vn

 - Feedback