- Tài khoản và mật khẩu chỉ cung cấp cho sinh viên, giảng viên, cán bộ của TRƯỜNG ĐẠI HỌC FPT
- Hướng dẫn sử dụng: Xem Video .
- Danh mục tài liệu mới: Tại đây .
- Đăng nhập : Tại đây .
SỐ LƯỢT TRUY CẬP


accurate visitors web counter
Visits Counter
FPT University|e-Resources > Đồ án tốt nghiệp (Dissertations) > Quản trị kinh doanh (Business Administration) >
Please use this identifier to cite or link to this item: http://ds.libol.fpt.edu.vn/handle/123456789/2634

Title: EVALUATING THE INFLUENCES OF SOCIAL MEDIA ADVERTISING ON CONSUMER BEHAVIOR The case of Biti’s Hunter in Hanoi
Authors: Tu, Nguyen Phuong
Ha, Nguyen Thi Ngoc
Hanh, Nguyen Hong
Minh, Nguyen Ngoc
Khanh, Tran
Duc, Luong Dinh
Tung, Nguyen Thanh
Keywords: Capstone Project
Đồ án tốt nghiệp
SOCIAL MEDIA ADVERTISING
Issue Date: 2018
Publisher: FPTU Hà Nội
URI: http://ds.libol.fpt.edu.vn/handle/123456789/2634
Appears in Collections:Quản trị kinh doanh (Business Administration)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
The influences of Social Medias Advertising on consumer behavior toward the brand Bitis Hunter in Hanoi.pdfFree2.12 MBAdobe PDF book.png
View/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

  Collections Copyright © FPT University

FSE Hoa Lac Library

Add : Room 107, 1st floor, Hoa Lac campus, Km28 Thang Long Avenue, Hoa Lac Hi-Tech Park

Office tel: + 844.66805912  / Email :  thuvien_fu_hoalac@fpt.edu.vn

 - Feedback