- Tài khoản và mật khẩu chỉ cung cấp cho sinh viên, giảng viên, cán bộ của TRƯỜNG ĐẠI HỌC FPT
- Hướng dẫn sử dụng: Xem Video .
- Danh mục tài liệu mới: Tại đây .
- Đăng nhập : Tại đây .
SỐ LƯỢT TRUY CẬP


accurate visitors web counter
Visits Counter
FPT University|e-Resources > Đồ án tốt nghiệp (Dissertations) > Quản trị kinh doanh (Business Administration) >
Please use this identifier to cite or link to this item: http://ds.libol.fpt.edu.vn/handle/123456789/2731

Title: THE INFLUENCE OF SERVICE QUALITY ON CUSTOMER SATISFACTION: The case study of Bao Son Paradise
Authors: Vu, Minh Trang
Nguyen, Viet Ha
Le, Ha Trang
Hoang, Thi Phuong Thao
Nguyen, Dieu Linh
Do, Phuong Thao
Keywords: Capstone Project
THE INFLUENCE OF SERVICE QUALITY
BUSINESS ADMINISTRATION
CUSTOMER SATISFACTION
Issue Date: Dec-2019
Publisher: FPTU Ha Noi
Description: 84 pages
URI: http://ds.libol.fpt.edu.vn/handle/123456789/2731
Appears in Collections:Quản trị kinh doanh (Business Administration)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
SLIDE - THE INFLUENCE OF SERVICE QUALITY ON CUSTOMER SATISFACTION The case study of Bao Son Paradise.pdfFree5.41 MBAdobe PDF book.png
View/Open
THE INFLUENCE OF SERVICE QUALITY ON CUSTOMER SATISFACTION The case study of Bao Son Paradise.pdfFree1.04 MBAdobe PDF book.png
View/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

  Collections Copyright © FPT University

FSE Hoa Lac Library

Add : Room 107, 1st floor, Hoa Lac campus, Km28 Thang Long Avenue, Hoa Lac Hi-Tech Park

Office tel: + 844.66805912  / Email :  thuvien_fu_hoalac@fpt.edu.vn

 - Feedback