- Tài khoản và mật khẩu chỉ cung cấp cho sinh viên, giảng viên, cán bộ của TRƯỜNG ĐẠI HỌC FPT
- Hướng dẫn sử dụng: Xem Video .
- Danh mục tài liệu mới: Tại đây .
- Đăng nhập : Tại đây .
SỐ LƯỢT TRUY CẬP


accurate visitors web counter
Visits Counter
FPT University|e-Resources > Đồ án tốt nghiệp (Dissertations) > Quản trị kinh doanh (Business Administration) >
Please use this identifier to cite or link to this item: http://ds.libol.fpt.edu.vn/handle/123456789/2871

Title: The influence of social media to purchase intention on Domestic tourism in Vietnam
Authors: Trịnh, Trọng Hùng
Nguyễn, Thúy Hoa
Đoàn, Đình Khánh
Tô, Thị Thu Huyền
Lương, Hồng Vân
Rita, Blessing Amesomiade Osirama
Keywords: Capstone Project
Đồ án tốt nghiệp
Business Administration
Social media
Vietnam
Tourism
Issue Date: 2020
Publisher: FPTU Ha Noi
URI: /handle/123456789/2871
Appears in Collections:Quản trị kinh doanh (Business Administration)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Tourism Domestic final.pdfFree1.8 MBAdobe PDF book.png
View/Open
Slide.pdfFree302.89 MBAdobe PDF book.png
View/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

  Collections Copyright © FPT University

FSE Hoa Lac Library

Add : Room 107, 1st floor, Hoa Lac campus, Km28 Thang Long Avenue, Hoa Lac Hi-Tech Park

Office tel: + 844.66805912  / Email :  thuvien_fu_hoalac@fpt.edu.vn

 - Feedback