- Tài khoản và mật khẩu chỉ cung cấp cho sinh viên, giảng viên, cán bộ của TRƯỜNG ĐẠI HỌC FPT
- Hướng dẫn sử dụng: Xem Video .
- Danh mục tài liệu mới: Tại đây .
- Đăng nhập : Tại đây .
SỐ LƯỢT TRUY CẬP


accurate visitors web counter
Visits Counter
FPT University|e-Resources > Đồ án tốt nghiệp (Dissertations) > Truyền thông đa phương tiện >
Please use this identifier to cite or link to this item: http://ds.libol.fpt.edu.vn/handle/123456789/3488

Title: Communication campaign to increase brand awareness for Moda House Coffee
Other Titles: Chiến dịch đẩy mạnh truyền thông tăng nhận diện thương hiệu cho Moda House Coffee
Authors: Nguyễn, Trần Lê Anh
Nguyễn, Minh Châu
Vũ, Phi Long
Đặng, Quốc Hưng
Keywords: Capstone Project
Đồ án tốt nghiệp
Dissertations
Multimedia communications
Truyền thông đa phương tiện
SU22MC12
MC
Communication campaign
Communication
Moda House Coffee
Issue Date: 2022
Publisher: FPTU HCM
Abstract: Coffee is one of the hottest industries in the Vietnamese market today, with a series of brands being born every day. Followed by the appearance of many large and small coffee shop chains at home and abroad, and fierce competition in all provinces and cities. Moda's brand awareness is not high, most of them are regular customers or approached through traditional channels. This time, we want to help Moda take advantage of social media channels, as well as combine with traditional channels to increase brand awareness.
URI: http://ds.libol.fpt.edu.vn/handle/123456789/3488
Appears in Collections:Truyền thông đa phương tiện

Files in This Item:

File Description SizeFormat
PRODUCTION BOOK.pdfFree11.75 MBAdobe PDF book.png
View/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

  Collections Copyright © FPT University

FSE Hoa Lac Library

Add : Room 107, 1st floor, Hoa Lac campus, Km28 Thang Long Avenue, Hoa Lac Hi-Tech Park

Office tel: + 844.66805912  / Email :  thuvien_fu_hoalac@fpt.edu.vn

 - Feedback