- Tài khoản và mật khẩu chỉ cung cấp cho sinh viên, giảng viên, cán bộ của TRƯỜNG ĐẠI HỌC FPT
- Hướng dẫn sử dụng: Xem Video .
- Danh mục tài liệu mới: Tại đây .
- Đăng nhập : Tại đây .
SỐ LƯỢT TRUY CẬP


accurate visitors web counter
Visits Counter
FPT University|e-Resources > Đồ án tốt nghiệp (Dissertations) > Truyền thông đa phương tiện >
Please use this identifier to cite or link to this item: http://ds.libol.fpt.edu.vn/handle/123456789/3722

Title: Branding campaign for MyeongWon Dam brand
Other Titles: Chiến dịch quảng bá thương hiệu cho doanh nghiệp MyeongWon Dam
Authors: Huỳnh, Phạm Ngọc Lâm
Nguyễn, Phan Bảo Trân
Vũ, Phương Thảo
Nguyễn, Phước Hải
Lê, Minh Đại
Keywords: Đồ án tốt nghiệp
Dissertations
SP23MC13
Truyền thông đa phương tiện
Multimedia Communication
Branding campaign
MyeongWon Dam
Brand
Issue Date: 2023
Publisher: FPTU HCM
Abstract: MyeongWon Dam, known as MWD, is a new brand of Thao My Production Co., specializing in selling organic food. The brand first launched cashew nuts’ products, harvested from Binh Phuoc, which are known as geographical indications. The brand wishes to bring diverse products helping consumers easily buy, use, and refer to get high-quality products at the right price, following the circular economy trend.
URI: http://ds.libol.fpt.edu.vn/handle/123456789/3722
Appears in Collections:Truyền thông đa phương tiện

Files in This Item:

File Description SizeFormat
SP23MC13_FINAL REPORT.pdfFree112 MBAdobe PDF book.png
View/Open
SP23MC13_Production Book MyeongWon Dam.pdfFree1.83 MBAdobe PDF book.png
View/Open
SP23MC13_BRANDED VIDEO _ ENDING IS THE NEW BEGINNING.mp4Free388.26 MBUnknownbook.png
View/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

  Collections Copyright © FPT University

FSE Hoa Lac Library

Add : Room 107, 1st floor, Hoa Lac campus, Km28 Thang Long Avenue, Hoa Lac Hi-Tech Park

Office tel: + 844.66805912  / Email :  thuvien_fu_hoalac@fpt.edu.vn

 - Feedback