- Tài khoản và mật khẩu chỉ cung cấp cho sinh viên, giảng viên, cán bộ của TRƯỜNG ĐẠI HỌC FPT
- Hướng dẫn sử dụng: Xem Video .
- Danh mục tài liệu mới: Tại đây .
- Đăng nhập : Tại đây .
SỐ LƯỢT TRUY CẬP


accurate visitors web counter
Visits Counter
FPT University|e-Resources > Đồ án tốt nghiệp (Dissertations) > Quản trị kinh doanh (Business Administration) >
Please use this identifier to cite or link to this item: http://ds.libol.fpt.edu.vn/handle/123456789/3735

Title: The Effect of Corporate Social Responsibility and Brand Authenticity on Repurchase Intention A case study in the FMCG industry in Mekong Delta market
Authors: Vo, Minh Sang
Pham, Minh Quoc
Le, Thuy Bao Thu
Pham, Huynh To Nhi
Nguyen, Le Kim Ngan
Dao, Xuan Tung
Huynh, Huu Dang
Keywords: Corporate Social Responsibility
Brand Authenticity
Repurchase Intention
Issue Date: 2023
Publisher: FPTU CT
Description: 102 pages
URI: http://ds.libol.fpt.edu.vn/handle/123456789/3735
Appears in Collections:Quản trị kinh doanh (Business Administration)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
GRM491 Hieu chinh sau bao ve.pdffree1.59 MBAdobe PDFbook.png
 Sign in to read

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

  Collections Copyright © FPT University

FSE Hoa Lac Library

Add : Room 107, 1st floor, Hoa Lac campus, Km28 Thang Long Avenue, Hoa Lac Hi-Tech Park

Office tel: + 844.66805912  / Email :  thuvien_fu_hoalac@fpt.edu.vn

 - Feedback