- Tài khoản và mật khẩu chỉ cung cấp cho sinh viên, giảng viên, cán bộ của TRƯỜNG ĐẠI HỌC FPT
- Hướng dẫn sử dụng: Xem Video .
- Danh mục tài liệu mới: Tại đây .
- Đăng nhập : Tại đây .
SỐ LƯỢT TRUY CẬP


accurate visitors web counter
Visits Counter
FPT University|e-Resources > Đồ án tốt nghiệp (Dissertations) > Quản trị kinh doanh (Business Administration) >
Please use this identifier to cite or link to this item: http://ds.libol.fpt.edu.vn/handle/123456789/3736

Title: Impact of Corporate Social Responsibility on Vietnamese Gen Z’s Brand Love and Brand Reputation to Cosmetic Brands
Authors: Tran, Thi Dieu
Nguyen, Hung Thang
Vo, Thuy Duong
Doan, Tan Duc
Nguyen, Thi Ngoc Tram
Truong, Minh Minh
Phan, Thi Thanh Phuong
Keywords: Corporate Social Responsibility
Gen Z
Brand Reputation
Issue Date: 2023
Publisher: FPTU CT
Description: 85 pages
URI: http://ds.libol.fpt.edu.vn/handle/123456789/3736
Appears in Collections:Quản trị kinh doanh (Business Administration)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
GRM491.3 Graduation Final Adjust File Thesis.docxfree617.72 kBMicrosoft Word XMLbook.png
 Sign in to read

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

  Collections Copyright © FPT University

FSE Hoa Lac Library

Add : Room 107, 1st floor, Hoa Lac campus, Km28 Thang Long Avenue, Hoa Lac Hi-Tech Park

Office tel: + 844.66805912  / Email :  thuvien_fu_hoalac@fpt.edu.vn

 - Feedback