- Tài khoản và mật khẩu chỉ cung cấp cho sinh viên, giảng viên, cán bộ của TRƯỜNG ĐẠI HỌC FPT
- Hướng dẫn sử dụng: Xem Video .
- Danh mục tài liệu mới: Tại đây .
- Đăng nhập : Tại đây .
SỐ LƯỢT TRUY CẬP


accurate visitors web counter
Visits Counter
FPT University|e-Resources > Đồ án tốt nghiệp (Dissertations) > Truyền thông đa phương tiện >
Please use this identifier to cite or link to this item: http://ds.libol.fpt.edu.vn/handle/123456789/3852

Title: MAZAWEDDING BRAND COMMUNICATION CAMPAIGN
Authors: Le, Quang Khoi
Quach, Tan Hieu
Le, Ba Hai Thien
Vo, Minh Duy
Keywords: MAZAWEDDING BRAND
COMMUNICATION CAMPAIGN
Issue Date: 2023
Publisher: FPTU Cần Thơ
Abstract: The "Mazawedding Wedding Brand Communication Campaign" is a comprehensive marketing endeavor orchestrated by the premium wedding brand MAZAWEDDING. This campaign seeks to bolster brand recognition, expand customer base, and establish a reputable and high-quality brand image. The campaign centers around the participation in the prestigious Can Tho Wedding Fair 2023 - Love Garden, a platform that congregates elite wedding service and product brands, offering couples a hands-on experience with luxurious wedding dresses, professional makeup, and more
URI: http://ds.libol.fpt.edu.vn/handle/123456789/3852
Appears in Collections:Truyền thông đa phương tiện

Files in This Item:

File Description SizeFormat
MAZAWEDDING BRAND COMMUNICATION CAMPAIGN.pdf34.49 MBAdobe PDFbook.png
 Sign in to read

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

  Collections Copyright © FPT University

FSE Hoa Lac Library

Add : Room 107, 1st floor, Hoa Lac campus, Km28 Thang Long Avenue, Hoa Lac Hi-Tech Park

Office tel: + 844.66805912  / Email :  thuvien_fu_hoalac@fpt.edu.vn

 - Feedback