- Tài khoản và mật khẩu chỉ cung cấp cho sinh viên, giảng viên, cán bộ của TRƯỜNG ĐẠI HỌC FPT
- Hướng dẫn sử dụng: Xem Video .
- Danh mục tài liệu mới: Tại đây .
- Đăng nhập : Tại đây .
SỐ LƯỢT TRUY CẬP


accurate visitors web counter
Visits Counter
FPT University|e-Resources > Đồ án tốt nghiệp (Dissertations) > Truyền thông đa phương tiện >
Please use this identifier to cite or link to this item: http://ds.libol.fpt.edu.vn/handle/123456789/3854

Title: Applying social media for promoting ecotourism sites in Phong Dien district, Can Tho city The case of Lung Cot Cau tourist area
Authors: Tran, Thi Dieu
Le, Minh Triet
Pham, Minh Hung
Nguyen, Le Khai Hoang
Pham, Thien Long
Keywords: Social media
Ecotourism
Issue Date: 2023
Publisher: FPTU Cần Thơ
Abstract: Promotion is one of the marketing mix (4Ps) and plays the role of supporting for the effectiveness of the remaining 3Ps. Implementing promotion often involves the use of a promotion mix (also called marketing communication mix) which is a synergic combination of tools to make the promotion process go smoothly and achieve the best results
URI: http://ds.libol.fpt.edu.vn/handle/123456789/3854
Appears in Collections:Truyền thông đa phương tiện

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Applying social media for promoting ecotourism sites in Phong Dien district, Can Tho city.pdf3.13 MBAdobe PDFbook.png
 Sign in to read

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

  Collections Copyright © FPT University

FSE Hoa Lac Library

Add : Room 107, 1st floor, Hoa Lac campus, Km28 Thang Long Avenue, Hoa Lac Hi-Tech Park

Office tel: + 844.66805912  / Email :  thuvien_fu_hoalac@fpt.edu.vn

 - Feedback