- Tài khoản và mật khẩu chỉ cung cấp cho sinh viên, giảng viên, cán bộ của TRƯỜNG ĐẠI HỌC FPT
- Hướng dẫn sử dụng:
Xem Video
.
- Danh mục tài liệu mới:
Tại đây
.
-
Đăng nhập
:
Tại đây
.
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://ds.libol.fpt.edu.vn/handle/123456789/3895
Title:
Solutions enhancing guests satisfaction about service quality at The Ashima Nguyen Trai restaurant, District 1, Ho Chi Minh city = Những giải pháp nâng cao sự hài lòng của khách hàng về chất lượng dịch vụ tại nhà hàng Ashima Nguyễn Trãi, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh
Đồ án tốt nghiệp Capstone Project Quản trị khách sạn Hospitality Management FA23HM01 F&B quality Ashima Nguyen Trai Nâng cao sự hài lòng Guests’ satisfaction Service environment
Issue Date:
2023
Publisher:
FPTU HCM
Abstract:
This study investigates the affect of service quality on customer satisfaction at The Ashima Nguyen Trai restaurant, District 1, Ho Chi Minh City. The topic focuses on applying quantitative methods to measure and evaluate customer satisfaction with service quality at restaurants. A survey was conducted with 157 valid respondents. This research will identify key customer issues and recommend specific solutions to improve their experience. By using measurement tools such as surveys, statistics, and data analysis, this topic promises to provide a detailed insight into the current state of service quality and propose measures—specific solutions to enhancing guests' satisfaction at The Ashima Nguyen Trai restaurant.