- Tài khoản và mật khẩu chỉ cung cấp cho sinh viên, giảng viên, cán bộ của TRƯỜNG ĐẠI HỌC FPT
- Hướng dẫn sử dụng: Xem Video .
- Danh mục tài liệu mới: Tại đây .
- Đăng nhập : Tại đây .
SỐ LƯỢT TRUY CẬP


accurate visitors web counter
Visits Counter
FPT University|e-Resources > Đồ án tốt nghiệp (Dissertations) > Quản trị kinh doanh (Business Administration) >
Please use this identifier to cite or link to this item: http://ds.libol.fpt.edu.vn/handle/123456789/961

Title: The Gap between Customers' Expectations and Marketing Orientations of Luxury Hotels in Hanoi-The Case of Hilton Hanoi Opera Hotel
Authors: Lưu, Thị Thảo Nguyên
Bùi, Anh Tùng
Đỗ, Ngọc Tuấn
Trần, Huy Trung
Đỗ, Thị Lệ Thủy
Keywords: Customer expectation
Hotel
Issue Date: 2013
Publisher: FSB
URI: http://ds.libol.fpt.edu.vn/handle/123456789/961
Appears in Collections:Quản trị kinh doanh (Business Administration)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
THESIS - Group 7 (Marketing) - Thesis TungBA - TuanDN - ThuyDTL - TrungTH.pdfFree1.11 MBAdobe PDF Thumbnail
View/Open
Presentation Group 7 (Marketing) - Thesis TungBA - TuanDN - ThuyDTL - TrungTH.pdfFree1 MBAdobe PDF Thumbnail
View/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

  Collections Copyright © FPT University

FSE Hoa Lac Library

Add : Room 107, 1st floor, Hoa Lac campus, Km28 Thang Long Avenue, Hoa Lac Hi-Tech Park

Office tel: + 844.66805912  / Email :  thuvien_fu_hoalac@fpt.edu.vn

 - Feedback