- Tài khoản và mật khẩu chỉ cung cấp cho sinh viên, giảng viên, cán bộ của TRƯỜNG ĐẠI HỌC FPT
- Hướng dẫn sử dụng: Xem Video .
- Danh mục tài liệu mới: Tại đây .
- Đăng nhập : Tại đây .
SỐ LƯỢT TRUY CẬP


accurate visitors web counter
Visits Counter
FPT University|e-Resources > Đồ án tốt nghiệp (Dissertations) > Quản trị kinh doanh (Business Administration) >
Please use this identifier to cite or link to this item: http://ds.libol.fpt.edu.vn/handle/123456789/963

Title: The Connection between Service Process and Customers' Experiences in Enhancing Customers' Loyalty-The Case of Ba Sao Taxi Company
Authors: Phan, Minh Đức
Phạm, Hoàng Anh
Nguyễn, Thị Vân Anh
Hoàng, Lan Anh
Phạm, Thu An
Phạm, Duy Khanh
Keywords: Customer loyalty
Service process
Issue Date: 2013
Publisher: FSB
URI: http://ds.libol.fpt.edu.vn/handle/123456789/963
Appears in Collections:Quản trị kinh doanh (Business Administration)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
[THESIS]_Marketing_Group2_2013.pdfFree2.38 MBAdobe PDF Thumbnail
View/Open
THESIS_MARKETING_SLIDE.pdfFree2.09 MBAdobe PDF Thumbnail
View/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

  Collections Copyright © FPT University

FSE Hoa Lac Library

Add : Room 107, 1st floor, Hoa Lac campus, Km28 Thang Long Avenue, Hoa Lac Hi-Tech Park

Office tel: + 844.66805912  / Email :  thuvien_fu_hoalac@fpt.edu.vn

 - Feedback