- Tài khoản và mật khẩu chỉ cung cấp cho sinh viên, giảng viên, cán bộ của TRƯỜNG ĐẠI HỌC FPT
- Hướng dẫn sử dụng:
Xem Video
.
- Danh mục tài liệu mới:
Tại đây
.
-
Đăng nhập
:
Tại đây
.
FPT University|e-Resources >
Browsing by Subject Marketing
Showing results 15 to 34 of 52
Preview Issue Date Title Author(s) 16-Mar-2016 [ebook] Essential Law for Marketers Taylor, Ardi Kolah
2022 The effect of CSR motives on brand attitude among Generation Z in Vietnam: A comparative analysis of cause-related marketing and corporate philanthropy Nguyễn, Thị Lựu ; Đào, Xuân Đạt ; Lê, Thị Hồng Hà ; Hồ, Thị Yến Chi ; Lê, Đình Lâm ; Trần, Thị Thúy
2021 Factors affecting customers' intention to use FPT Play platform in Hanoi area Tran, Vi Anh ; Hoàng, Văn Dũng ; Vũ, Diện Hải Đăng ; Hoàng, Thị Hà ; Trần, Tuấn Tú
2023 Factors Affecting Young People's Purchase Intention Via Live Streaming On TikTok Platform in Vietnam Hoàng, Thanh Tùng ; Nguyễn, Trịnh Khánh Ngọc ; Bùi, Huy Quang ; Nguyễn, Hữu Đạt ; Phạm, Thị Dung ; Trần, Thị Phương Thảo
2022 Factors impacting intention to buy fast fashion in Vietnam, an empirical study on consumers in Hanoi Phạm, Thành Vinh ; Dương, Thu Hà ; Đỗ, Thị Ngọc Anh ; Nguyễn, Thị Hương ; Chu, Thị Minh Châu
2022 FACTORS INFLUENCING INTENTION OF CONSUMERS TO BUY NON-DECEPTIVE COUNTERFEIT FASHION PRODUCTS IN VIETNAM Phạm, Thành Vinh ; Nguyễn, Vân Anh ; Tạ, Việt Anh ; Lưu, Đức Anh ; Vũ, Trọng Đức ; Bùi, Quang Huy
2023 GlucoseCare Bữa ăn khoa học cho người tiểu đường Đặng, Trần Hiếu ; Dương, Nhi ; Trần, Hoàng Anh ; Nguyễn, Thị Thủy Tiên ; Phạm, Thị Mỹ Duyên ; Nguyễn, Hoàng Bảo Ngọc
2023 Healthy Vegetarian Restaurant Thien An Đặng, Trần Hiếu ; Lê, Việt Chi ; Nguyễn, Thị Kim Thoa ; Lê, Phạm Bảo Nhi ; Đỗ, Minh Hạnh ; Nguyễn, Văn Nghĩa
2023 The Impact of Perceived Greenwashing on Purchase Intention among Young Generation in Vietnam: An Attribution Theory Approach Nguyễn, Thị Lựu ; Nguyễn, Thu Trang ; Vũ, Hoài Ngọc ; Nguyễn, Thị Phương Thảo ; Nguyễn, Đức Khải ; Nông, Thị Phương Thảo
2023 The Impact of Sustainable Marketing on Product Support Among Vietnamese Young Generation: The Application of the GREEN Model Nguyễn, Thị Lựu ; Trần, Thị Thùy Linh ; Nguyễn, Thị Hương ; Nguyễn, Thị Vân ; Bùi, Duy Anh ; Nguyễn, Bá Công
2023 THE INFLUENCE OF BRAND PERSONALITY ON BRAND TRUST AND BRAND AFFECT TO GEN Z CUSTOMERS IN HANOI Phạm, Thành Vinh ; Đinh, Kim Anh ; Nguyễn, Thị Tâm ; Nguyễn, Thị Thủy Chung ; Nguyễn, Văn Phong ; Nguyễn, Quốc Việt
2022 Influence of in-app gamification on customer engagement and in-app purchase intention: The case of m-commerce applications in Vietnam Nguyễn, Hoàng Phương Linh ; Phạm, Thị Minh Hằng ; Hoàng, Thị Quỳnh Anh ; Dương, Thị Thùy Linh ; Nguyễn, Thị Huyền Trang ; Bùi, Thu Hà
2023 LucTeam Contemporary Art Theater Đặng, Trần Hiếu ; Trịnh, Đức Mạnh ; Nguyễn, Thu Huyền ; Nguyễn, Lâm Hằng ; Dương, Minh Hải ; Nguyễn, Hương Giang
2017 Marketing for Hospitality and Tourism. 7th edition Philip, Kotler ; John, T. Bowen ; James, C. Makens ; Seyhmus, Baloglu
2023 MemorySnap Business Plan for Instant Photo Booth Phạm, Thị Mai Anh ; Trần, Việt Cường ; Vũ, Văn Lực ; Nguyễn, Duy Hưng ; Dương, Phương Thảo ; Phạm, Thị Minh Lý
2009 MKT101-Marketing Principles Kotler, Philip ; Ang, Swee Hoon ; Armstrong, Gary ; Hon-Ming, Oliver ; Leong, Siew Meng
2009 MKT202-Service Marketing Management Lovelock, Christopher ; Chew, Patricia ; Wirtz, Jochen
2010 MKT301-Marketing Research Joseph, F. Hair ; David, J. Ortinau ; Mary, F. Wolfinbarge ; Robert, P. Bush
2011 MKT305-Marketing Strategy Walker, Orville C. ; Mullins, John W.
2011 MKT307-Relationship Marketing: Exploring Relational Strategies in Marketing Egan, John
Showing results 15 to 34 of 52