- Tài khoản và mật khẩu chỉ cung cấp cho sinh viên, giảng viên, cán bộ của TRƯỜNG ĐẠI HỌC FPT
- Hướng dẫn sử dụng:
Xem Video
.
- Danh mục tài liệu mới:
Tại đây
.
-
Đăng nhập
:
Tại đây
.
Capstone Project Đồ án tốt nghiệp Dissertations Multimedia communications Truyền thông đa phương tiện SU22MC07 MC Branding Campaign Campaign Branding Farm & Forest Brand Chiến dịch xây dựng Quảng bá thương hiệu Tinh dầu nguyên chất
Issue Date:
2022
Publisher:
FPTU HCM
Abstract:
In this project, we aim to bring a new and more complete color to the communication
segment of the Farm & Forest brand. The purpose is to increase brand recognition, create a
prominent personality for the brand, and clearly state the business character of the brand
(which is people-oriented). The campaign is called "Cửa tiệm của sự cân bằng" (The Shop
of Balance), which will last for 50 days (05/06/2022 - 25/07/2022), divided into 3 phases:
Perfecting the image, shaping the brand personality; Create brand associations and
empathy; Create interaction and share. The three platforms for implementing this media
campaign are Facebook page, Facebook Group and Instagram.