- Tài khoản và mật khẩu chỉ cung cấp cho sinh viên, giảng viên, cán bộ của TRƯỜNG ĐẠI HỌC FPT
- Hướng dẫn sử dụng:
Xem Video
.
- Danh mục tài liệu mới:
Tại đây
.
-
Đăng nhập
:
Tại đây
.
FPT University|e-Resources >
Browsing by Subject Brand
Showing results 1 to 20 of 21
Preview Issue Date Title Author(s) 2015 Analyzing the relationships between Brand Experience and Loyalty Case of Luxurious Smart Phones in Vietnam Trần, Khánh ; Huynh, Vu Thanh Vi ; Hoa, Bich Nga ; Do, Thanh Duc ; Nguyen, Thi Thu Ngan ; Nguyen, Huu Thuan
2022 Brand Identity System for a Roselle Flower brand Hoàng, Thị Cúc Phương ; Nguyễn, Vân Khang ; Nguyễn, Khánh Linh
2022 Branding Campaign for essential oil brand “Farm & Forest” Hoàng, Vũ Quốc Anh ; Ngô, Ngọc Lam ; Đặng, Ngọc Dương
2022 Branding Campaign for GETLUX Nguyễn, Trần Lê Anh ; Nguyễn, Lê Trúc Vy ; Trịnh, Trung Hiếu
2023 Branding campaign for MyeongWon Dam brand Huỳnh, Phạm Ngọc Lâm ; Nguyễn, Phan Bảo Trân ; Vũ, Phương Thảo ; Nguyễn, Phước Hải ; Lê, Minh Đại
2023 Business plan for "An Thanh Tra"- a tea house brand in Vietnam Pham, Thi Mai Anh ; Tạ, Huyền My ; Đào, Đức Phúc ; Đoàn, Khánh Hồng ; Nguyễn, Thị Thùy Linh ; Trần, Nhật Quang
2023 Campaign to strengthen the brand through internal communication activities at NTQ Nguyen, Mai Hoa ; Hoang, Ngoc Khanh ; Nguyen, Tien Trung ; Nguyen, Le Ngoc Huyen ; Nguyen, Thi Tuyet Nhung
2023 Communication Campaign for Better Life: Enhance the brand awareness of BeLi English and Bstudy Trần, Thùy Dương ; Phan, Minh Thương ; Hoàng, Tùng Lâm ; Đặng, Việt Hoàng ; Dương, Ngọc Huyền ; Nguyễn, Khánh Ly
2023 The communication campaign for wedding dress brand Camile Bridal Lê, Lan Ngọc ; Phạm, Hoàng Anh ; Bùi, Thu Thủy ; Lê, Thị Thu Hiền ; Ninh, Duy Đức ; Bùi, Nghĩa Dương
2021 Communication Campaign: Increasing brand awareness using native content and influencer marketing for Buddy Review = Chiến dịch truyền thông lan tỏa thương hiệu Buddy Review bằng việc sử dụng nội dung tự nhiên và người có tầm ảnh hưởng trên mạng xã hội Trần, Thùy Dương ; Phạm, Thành Đạt ; Lê, Đức Huy ; Bùi, Quang Duy ; Ninh, Đức Anh
2013 Developing High-end Tourism Marketing in Vietnam using National Branding Phạm, Vũ Thùy Chi ; Hoàng, Anh Đức ; Nguyễn, Nguyên Khang ; Hồ, Ngọc Sơn
Aug-2014 DEVELOPING THE BRAND IMAGE OF THU HUONG BAKERY THROUGH MARKETING COMMUNICATION Nguyen, Thi Hoang Yen ; Nguyen, Thuy Trang ; Trinh, Cam Lan ; Nguyen, Tien Hung ; Dinh, Viet Thang ; Cao, Thanh Tung
2023 Diversifying NTQ's communication channels to enhance NTQ Solution's Employer branding awareness Nguyễn, Mai Hoa ; Nguyễn, Minh Trang ; Trịnh, Thị Kim Trang ; Đào, Minh Hiếu ; Đặng, Vũ Linh ; Trần, Hồng Sơn
2022 The effect of CSR motives on brand attitude among Generation Z in Vietnam: A comparative analysis of cause-related marketing and corporate philanthropy Nguyễn, Thị Lựu ; Đào, Xuân Đạt ; Lê, Thị Hồng Hà ; Hồ, Thị Yến Chi ; Lê, Đình Lâm ; Trần, Thị Thúy
2023 Fitlish Sportswear Brand. Fitlish: Where fashion meets function Trinh, Trong Hung ; Nguyen, Thi Linh Anh ; Tran, Thi Kim Oanh ; Luu, Thi Cam Tam ; Nguyen, Long Tuan ; Nguyen, Trong Tuyen
2022 Fixing your mindset by mysticism - Business plan for “Mystical kafe” brand in Hanoi market Trịnh, Trọng Hùng ; Lê, Trung Đức ; Dương, Thị Thùy Linh ; Đoàn, Thị Thu Hiền ; Hoàng, Quốc Minh ; Nguyễn, Đăng Danh
2021 The impact of brand equity’s dimensions on purchase intention: An empirical study of beer brands in Vietnam Nguyen, Hoang Phuong Linh ; Lê, Đình Thành ; Vũ, Nhật Lệ ; Hoàng, Thị Lý ; Vũ, Phương Anh ; Nguyễn, Thị Khánh Dân
2022 #Lamkhachsancogivui: An online media strategy to develop the brand value of GH Hospitality Trần, Thùy Dương ; Hoàng, Minh Đức ; Nguyễn, Thu Trang ; Nguyễn, Hải Yến
2023 LUCTEAM comtemporary art stage brand positioning campaign Lương, Thanh Bình ; Phạm, Thái Sơn ; Đỗ, Bạch Điệp ; Dương, Thị Hà Linh ; Hà, Khánh Ly ; Nguyễn, Trung Thành
2022 Packaging Design for Talaria - Shoes Brand Lê, Thị Thanh Vân ; Nguyễn, Bá Ngọc Diệp ; Nguyễn, Lâm Giang
Showing results 1 to 20 of 21